God morgon 20:e Augusti
ha det gott turturduvor 
Gunilla…Jag önskar detsamma. 
Och alla på LK. God morgon o God natt.
God morgon … och natti natti, sussi gotti 
Godmorgon på er!
Nu bär det strax iväg till jobbet. Första dagen efter semestern och en alldeles ny arbetsplats. Det är så spännande 
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon godmorgon
solen skiner och hoppas på en fin solig dag och att sitta ute och läsa lite jobblitteratur idag, det vore skönt 
Lycka till med nya jobbet tilja 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ops … hr händer det saker … nytt jobb … GunillaF mår gott som tusan med sin nya kärlek. Vi önskar er båda så mycket gott och så mycket kärlek att orden inte rens äcker till.
Alla vi andra har också en hel del av nya och vardagliga saker att upptäcka, så vi ler tillsammans denna morgon och dag (som vanligt). /kram Spanaren
Godmorron alla
Det ser ut att bli en fantastiskt vacker dag
God morgon alla pigga LK.are!
Tilja, grattis till ditt nya jobb och lycka till. Hoppa s du får en så bra chef som dem du haft.
Jag har stått och lagat mat till dottern. Jag glömde göra det i natt. Idag kan jag inte gå ut och duscha för det blåser som bara den. Ser ut att bli regn också.
Ha det så bra
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon morgonsol. Fint väder idag och inte lika höstlik luft som igår morse. Enligt väderprognosen ska vi få 24 grader idag, vilket låter nästan orimligt mycket.
Tranorna flockar ihop sig, nu är det några hundra nere vid sjön och gässen flyger över i tusental, uppåt 100 i flockarna. Svalor och tornseglare har stuckit redan och starflockarna verkar vara på gång.
ja det är vemodigt när flyttfåglarna packar väskan… men det skulle jag också göra om jag kunde… fast inte riktigt än 
ha en bra dag alla!
God morgon!
Även i södra Halland är det en molnfri himmel. 
Ja visst är det lite vemodigt när flyttfåglarna börjar ge sig iväg. Då känns det att hösten är på väg.
Tilja. Lycka till med ditt nya jobb
GunillaF: Blir själv glad när jag hör hur lycklig du är med din nya kärlek. Var rädd om den. 
Ha en bra dag alla och en stor kram
till alla mina vänner på LK.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#12 Att man kan va så lycklig….. 
Njut GunillaF … njut … njut /kram Spanaren
God Morgon!!
Spanan vilka fina ord.Hänger på dom.
Jag önskar er alla en bra dag.Själv så är jag på språng..Ha de gött.
O Fina bilder fick vi i dag med.Tack
Lena.P är jag i verkliga livet.

Godmorgon här igen är med på Banan i gen efter en total chrach av min dator men ett j---------- jobb att instalera allt igen och alla dokument å bilder är borta !
Verkar som jag missat något GunillaF " Grattis " kul Alltid kul när något nytt inträffar, det inviger ju lite hopp till oss andra…….
att det finns någon därute kanske ……
Ha en bra dag alla ………….
Jag är glad att jag har förmågan att ta tillvara och njuta….
Det finns någon för alla tror jag…."Den som väntar på nåt gott"!….

Gör det låter underbart ! 
Härligt Gunilla! Jag är verkligen glad för din skull 
Zabelle
#19 Tack! 
Godmiddag på Er alla,
ha en fin Dag,
jag ska åka till jobbet nu…
Kram från Sisa 
God Kväl på er.
Gunilla ursäkta mit Ego o snabhet..Jag önskar dig en så trevlig mysig o givande tid med din vän…
Ja i dag har vi ju haft varm här nere.O då har man suttit i en bil hela dagen käns det som..Ja det var värt det .En kille som blev 17år huva vad tiden går fort.O god fika fick vi..
Så ha en bra kväl alla.Önskar lena.
Ha en bra kväll , nu ska jag gå ute en sväng och känna på sommarkvällen
jag tycker om kvällar
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hoppas ni haft en rolig och givande dag Gunilla och sällskap, även ni andra så klart. går nu till sängs med huvudvärk efter alla övningar jag haft idag. Se you tomorrow.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
cristine o alla andra god natt.