God Morgon 18:e Augusti
God morgon Gunilla!
En härlig dag väntar(hoppas jag)till att användas i trädgården, jag håller på att ta bort buskar som jag inte vill ha. Jag ska byta ut dem alla eftersom.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon!
Önskar alla en jättefin dag.
God morgon!
Här skiner solen just nu. Blir nog fint väder idag. Blir hemma med sjuke sonen idag som ligger i feber och även den store blir hemma då hans fritis ligger på andra sidan av staden och jag kan inte just nu ta mig dit.
Imorgon börjar skolan för min store son på kvällen. De börjar alltid på kvällstid bara för att föräldrarna ska kunna följa med då. På tosdag då blir det en vanlig dag för han i skolan och då kör skollbussen så jag slipper tänka på hämtning och lämning.
Önskar er alla en underbar tisdag….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Kikar in en snabbis och önskar er alla en fin dag! 
Jag ska strax i väg till AF för 3 dagars test vad jag ska kunna tänkas klara av för typ av arbete i framtiden. Känner mig som vanligt lite orolig när det är nåt nytt på g, men när jag drog ett tarotkort nyss här inne på nätet fick jag ess i stavar så det kanske lovar gott det här! 
Kram på er!/ Mammi
God morgon alla!
Idag kl 8,30 åker jag o min vänninna till Järvsö för en lillsemster.Vi ska bo på Järvsöbaden (ett fint gammalt hotell) i två nätter kommer hem torsdagkväll.
När vi kommer fram ska vi äte lunch sedan har hon o jag fått varsin tid för privat sittning med Benny Rosenqvist. På kvällen ska vi vara med på meditiation som leds av Benny R och Malin Berghagen.På onsdag kväll är det seans med Benny R som vi ska vara med på .
Vi kommer även att hinna med en massa annat också bla ska vi på Stenegården o Lillbabs Caffär.
Önskar er alla några härliga dagar för det tänker jag ha.
Kram Solis.
Lycka till och ha så trevligt ni som ska iväg på diverse arrangemang!
God morgonpå er alla men oj vad jag blir avundsjuk på Solis
men hoppas att hon och hennes väninna får det bra i Järvsö!
Det har regnat i natt men solen skiner nu och vi får se vad dagen har att bjuda på … det finns också friidrott att titta på.
/kram Spanaren
Ps Lycka till i dag Mammi
Gomorron påer alla
Vilken härlig morron det är! Kaffet avnjöts på trappen med på hälsning av min nya kompis katten
. Härlig start på dagen.
Solis ha en härlig resa!!
Mammi lycka till !!
Pia passa på att ha en mysdag med sönerna.
Gunilla vilken härlig bild mitt goda humör blev ännu bättre av att se den!
God Morgon. Blött ute, men det har slutat regna i alla fall. Har just skickat barnen med skolbussen och plockat undan efter frukosten.
Idag ska jag till glasmästaren och hämta 9 par skjutglas jag beställt till lika många av mina terrarier. De byggdes av en kompis som 50-årspresent till mig och han har använt lite för tunna glas som skjutdörrar.
När de unga djuren som ska flytta in kommer på plats är springan mellan glasen såpass vid (4 mm) att de kan ta sig ut emellan. Nu har jag köpt tjockare glas så springan bara blir 1 mm och då kan inget ta sig ut.
Godmorgon på er!
Fortfarande sommarväder men lite kyligare ute. Varit iväg på en cykeltur nu under morgonen för att hämta bilen som varit på verkstad. Ska strax ringa ett par samtal och sedan ska jag måla en dörr, därefter blir det dom vanliga sysslorna och lite till…

Önskar er alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon,
hoppas Ni alla får en fin dag, med allt vad Ni ska göra!
Här öser regnet ner, jag är ledig och tänker ta dagen som den kommer…
Må så gott!
Sisa. 

Godmorgon (eller förmiddag)
Idag har det varit en stressig morgon på jobbet, hoppas det lugnar ner sig lite uppåt dagen. Det känns verkligen att semestern är slut nu. Efter vår flytt har vi gått runt och njutit av strand, hav, sol och båtar, det har nästan kännts som vi var utomlands. 
Det är härligt med sommar så passa på att njuta!
Zabelle
säger GOD MORGON på er.
Fick besök.
Har ändrat min personliga sida.
Kommer in senare.
Ha de gött.
Önskar lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#13 Jag läste om Tippa. 
Kramar om.
Ja visst är det tråkigt att tappa en kär vän. 
God morgon på er alla!
Solen skiner och jag önskar alla en fin dag!
Så lessamt chik
Men hon fick ett fint liv ändå 
Va sorgligt.. Vet inte va som hänt..
Önskar alla LK:are en härlig tisdag!
Go´förmiddag allihopa!
Va chick, har din lilla söta höna gått vidare?
Om det är så, skickar jag den varmaste kramen till dig!
Idag ska jag titta på en kattunge som en kompis inte längre kan ha, som ska vara ett sällskap till vår katt. Han har börjat kissa i våra sängar, t.om när vi ligger där!:( Då är det uppenbart att han vill säga något, och det känns som han vill ha en kattkompis. Det ska bli så roligt att få smått igen
Håll tummarna är ni snälla, även att han slutar kissa på oss;)
God Förmiddag på er.Nu har jag tid o sitta här.
tackar för deltagandet med Tippas himlafärd.Så är livet.Man går vidare…Det är alltid jobbigt för dom som blir kvar..
Gahella.Jag håller både tummar o mina kantarell tår för att kissen skall sluta o kissa på er.Inte roligt o gå o lukta kiss
.
Kan ju vara som du säger eller en tonårsgrej..
Här lyser solen men det blåser väldigt.Bra för då torkar gräset så kan man köra gräsklippan.I bland så käns det som man alltid kör drar på något,det kan ju vara damsugan som skall vallas med.Det kanske är en förberedelse på att köra rullatore,
Ha de gött alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God middag alla!
Chik så tåkigt med din lilla höna. 
Mammi. Håller tummarna det går säkert bra. 
Här är det väldigt blåsigt. Ska inte göra så mycket mer än åka och handla idag. Höll på hela dagen igår så idag blir det lite vilodag. 
Sköt om er alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godeftermiddag 
Sitter hemma och pillar med lite jobb, ska åka och träna och sen massage - härligt härligt 
Har haft planeringsmöte hela fm och vi har jobbat bra. Imorgon andra möten - hoppas de kan vara lite givande de också
… nu är det mycket jobb, jobb
Ha det gott
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Cristine….Hur gick sittningen????
#18 Är det något speciellt som hänt med katten eftersom detta händer? Någon förändring i huset? Tråkigt men kan ha en förklaring… Har du bytt kattsand? eller annat?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God natt Chik och sov så gott!
Mycket bra Gunilla, ett trevligt medium som jag varmt rekommenderar. Jag tyckte Tarotkorten stämmde och länkarna var mina morföräldrar plus en väninna från Spanien. Det är ganska svårt att få fram några länkar till mig eftersom min släkt är så seglivad.
#26 Vad roligt att du fick hälsningar och att du är nöjd.
Nej aggelina, inget särskilt nytt har hänt som gör han börjat kissa så, men fick ett tips om att han kan ha urinvägsinfektion. Så imorgon ska jag köpa en stick på apoteket och kolla det
Härligt Cristine, när man kommer till ett riktigt bra medium!