God Morgon 13:e Augusti
09-08-13
01:29 God morgon!
Här har ni en lycklig person med många kära sajtvänner!
Livskvalitet heter det om ni inte visste, men det gör ni ju!Mina dagar har blivit ännu mer spännande sedan Maggan öppnade denna sajt! Mua
för det Maggan. Jag minns fortfarande när Maggan skrev och frågade vad jag tyckte om iden och om jag ville bli Medarbetare.
Jag blev eld och lågor och allt sattes igång, det blev några hektiska dagar innan öppnandet där vi hade mycket hjälp av våra vänner som fyllde i trådarna med teman och annat. Resultatet blev över förväntan och Gunilla kom guschelov in som Medarbetare efter en tid.
Och här är vi ett stort glatt gäng som stöter och blöter och har roligt tillsammans.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon :-) och nog ser jag att Cristine är glad för det blev dubbla nickbilder av henne 
Du Cristine, drar oss till dig som flugorna på en sockerbit och tillsammans med MagganA och GunillaF så blev det sväng på LK
/kram Spanaren
Ps Vacker bild GunillaF
God morgon Gunilla o Cristine samt alla andra.
Jag håller med dig Cristine visst är det härligt här på Livskvalite.
Hos mig är solen uppe runt 13 grader men ingen blåst.
Idag ska jag vara mormor hela dagen Alek kommer vid nio tiden sen kommer brossan o äter lunch med oss det känns härligt för det var ett tag sen de var här=).
Sedan är jag väldigt glad för det har hänt en rolig sak spännande o se hur det utvecklas *s*.
Ha en bra torsdag alla.
Foto på mina barnbarn för ett år sen när de badade på Kreta.
Kram Solis
Håller med er: detta är bara en sån härlig sajt som jag är så glad över att ni startade upp! Kram till dej Cris och till Maggan och Gunilla som ser till att det rullar på härinne!
Jag mår inge vidare bra, och går på iprem för att slippa den värk som följer med denna åkomma jag drabbats av. Feber runt 38,3 har jag oxå och det som är värst just nu är att Bella måste få sina promenader mm. Igår kväll när jag gick med henne frös jag så jag hackade tänder och ville bara in i värmen och få krypa ner under täcket. La mig kl 20 och sov till ca 4.30, då va det bara att krypa upp och ta ännu en iprem efterssom febern och värken kommit tillbaka igen. Att det är en influensa jag har det är jag ganska så säker på men om det är den beryktade eller en annan variant vet jag inte…
Hoppas ni mår bättre än mig i allafall! Kram:Mammi

godmorgon ute i syber värden ……… ja visst regnar det i skåne just nu öser det ner här i helsingborg,,,,,,,,, hoppas det blir bättre till helgen ska på Trädgårds gille i landskrona……
Håller även jag med om att alla de underbara medlemmar gör hela denna Sajt och christine du är en stor del därutav……….
Morrn
Godmorgon alla
# 1 Glädje och nyfikenhet sprider sig som ringar på vattnet
.
Det är härligt att titta in här och läsa om alla olika ämnen som diskuteras.
Ni gör ett fantastiskt jobb!!!
Ha en fin dag
God morgon alla!
Ja jag tror att LK var en av mina bättre idéer
och med ovärderlig hjälp av Cristine och Gunilla blev den förverkligad också 
Men det är medlemmarna som är viktigast och här har vi verkligen fått ihop ett härligt gäng människor att surra stort och smått med. Jag är så glad för det!
Ni är bäst! 
Tack alla men som Maggan säger utan er vore det ju ingenting, vi var en liten klunga som höll, ihop som sedan har växt och växt och vill växa ännu mer.Var håller Gunilla hus!
Mammi, krya på dig/kram Spanaren
Ja kan bara hålla med er om att detta är en härlig sajt. Råkade hamna här…just pga. Cristine. Vi var ju tidigare medarbetere på existens.
Det som skrivs här är ofta enkla saker, lätta att förstå och igentligen väldigt vanliga saker som man inte ens oftast hinner tänka på…..mitt i vardagen. Så för mig är det hela lite avkopling i vardagen.
Ni får ha en skön dag. Nu måste jag börja jobba….Chefen väntar med klockan i handen
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
# 11 Tack vännen!
Dottern har hämtat Bella så nu får jag kurera mig i lugn och ro några timmar! Hon har ju fullt upp ändå med sina två vildingar och jag vill därför inte anlita henne i onödan, men hon sa det skulle gå bra så jag får väl lita på det. Väntar nu på att dom ska ringa mig från vårdcentralen. Ska bara höra vad dom tror det är jag har, om det finns olika sorters influensor som går nu…
Kram:Mammi
Lite seg efter lillsemestern i Stockholm igår.
Men snart väntar jobbet igen. Ska röja lite hemma dock.
Strålande sol!
Bra Mammi att du ringt vårdcentralen. Det är alltid bra att kolla upp influensan nu för tiden! Passa nu på och vila.
Mammi!!!
lider med dig…
God Morgon på er!!!Alla.
Jag kan bara instämma i vad alla säger o tycker o både jag o hundarna sitter i givakt för min sajtväd o Medarbetare.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#12 vad roligt att hitta igen dig igen=)
#13 Mammi krya på dig och ta kontakt med vårdcentralen för det här låter inte bra.
Kram till Maggan Gunilla Cristine och alla andra som gör livet glatt.
Hej på er alla! Även jag har upptäckt att detta är en trevlig sajt där det händer mycket. Tack för att ni sprider glädje omkring er och delar med er av era funderingar och bilder på allt och inget! Krya på dig Mammi!
Önskar alla en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Tack snälla ni! 
Jag har nu pratat med en sköterska och hon kunde inte riktigt svara på vad det var men att det lät som nån influensa. Hon visste inte av nån som insjuknat i svininfluensan här omkring ännu, men oavsett vilken typ det nu är så är det ju bara att följa de gamla vanliga råden att vila och dricka mycket samt äta den dos av värktabletter som är tillrådligt. Skulle ringa på måndag om det inte skett nån förändring.
Mitt yngsta barnbarn hade 39 gr feber i en dag och sen blev han bra helt tvärt! Kanske jag har fått nått sånt…Dock är både han och den äldre förkyld och det kan jag inte säga jag är, bara lite… Har känt mig bättre några timmar efter jag tog den senaste tabletten vid 5 i morse, men nu känner jag värken börjar återkomma igen…
Men som sagt var, det är ingen större fara med mig och jag får hoppas det lättar nu under dagen.
Kram:Mammi
#16 Lena vilka fina hundar du har men jag skulle aldrig våga komma till dig för jag är rädd för stora hundar.Även små som jag inte känner.
Tyvärr känner hundarna det för de tycks gilla att komma nära mig
alldelens för nära tyvärr.
Men jag träffade på två stora fina hundar i våras och det gick bra de bara nosade och sen var de nöjda gången efter viftade de bara glatt på svansen. Så dom törs jag träffa igen.
Detta är sviter efter att en hund hoppade o bet mig i armen när jag var liten.
Ändå tycker jag att det blivit bättre med åren men jag har respekt för hundar.
Kram/Solis

#21 Söt blomma.
#16 Chik vad kul att se dig här igen. Dina hundar skrämer inte mig skulle var värre med hästarna.

<3
peter54 skicka dina Malvor till mig så att jag får njuta ändå mera av dem
/kram Spanaren
Go förmidddag!
Kan bara hålla med övriga om att det är den trevligaste sajt som finns med dom bästa sajtvärdar och alla ni andra är också toppen. 
#19 Krya på dig mammi. Jag har precis haft samma köra som du, är inte riktigt frisk än och det är över tre veckor sedan så var rädd om dig. Min lille vovve tyckte också det var jätte tråkigt när jag var sjuk. Som du säger, det var ett helt företag att ta sig ur sängen för att gå ut med hunden.
Idag är det lite blandat moln och sol i södra Halland.
Det blir en lugn dag för min del. Har fortfarnade inte riktig ork att göra en massa saker. Så det blir väl att ligga och läsa lite och bara slappa. 
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#16 Jag bara älskar din hundbild med alla dina snälla vovvar så sittandes fint /kram Spanaren
Hoppas ni har en bra dag alla LK:are! Jag själv tar det lugnt som vanligt. Händer inte så mkt idag. Ser mest fram emot nästa vecka :-)
Kram/Soffe

Såååååå fin malva Peter Det är en av alla mina favoriter ! Peter !
Peter!!vacker blomma.
Tusen Tack solblomman för berömet av hundarna.Vist är dom snälla.Det är den minste som är galen.Det är dötrarnas hundar dom som sitter bakom mina.
Den lille heter Boss.Haaa.
Spanan.Hej..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godkväll..
Vilken regnig dag det har varit, vilken tur att jag har köpt mig ett par små gummistövlar så jag håller mig torr om tassarna. Och fina hundar finns det här i tråden. Jag försöker fylla på med våra katter. På bilden ligger du på sovloftet i stugan och myser.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hmm, den gula och den blandfärgade längst ner är malvor. De rosa är kejsarvindor.
#23 Utveckla, jag förstår inte vad du menar 
Ja då vad det daxs igen….Minstingen har 37,5 i temp och näsar rinner på han som bara den. Ja och så klagade han på öronen tidigare i veckan. Han ska in på op. för att få rör nästa månad….kände bara som så kunde han inte ha fåt vara frisk nu…..Pappan får vara hemme med han imorgon. Ja vill gå och jobba….Fast får se att de klara sig så klart..
Nu snart godnatt godnatt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag säger också er alla. Godnatt och sov gott. 

God natt allihopa, jag ska försöka att sova så gott jag kan. Godnattkramen till alla
God natt Gunilla och andra som ska sova. Ses i morgon 
Säger ochså god natt…..