Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 608 ggr
AnnL
0

ROLIG HISTORIA

Har inte varit med så länge på LK. Vilket innebär att jag inte vetat hur "dumma eller snuskiga historier man får dra på det här forumet"  Men nu vet jag att jag kan säga o tycka vad jag vill:

Så nu börjar jag med en vits o jag hoppas alla följer efter utan tanke på att den är för ja ni vet.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnnL
0

Det var en liten pojke som var med sina föräldrar på nudistbad: Pojken fråga sin pappa: Varför har vissa stora och vissa små snoppar: Pappan svarar: Dom som har små är fattiga o dom som har stora är rika.

Pojken nöjde sig med svaret några dagar: Men sen sa han:  Pappa , idag såg jag en man som var jätte fattig, men ju längre han prata med mamma ju rikare blev han. Cool

Cristine
0

*Fniss* ja den var väldigt rolig Ann. Hihihihihihiiii

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Hihihi…Tungan ute

Cristine
0

- I Sverige kallar vi den för snöbollen.. för den blir hård när man kramar den.

Italienskan: -

Vi kallar den för ridån.. för den går ner efter varje akt.

Då kom det en nunna och sa: -

Vi kallar den för legenden.. för alla har hört talas om den, men ingen har sett den.

[GunillaF]
0

hahaha….

[GunillaF]
0

En kvinna berättar för sin väninna:
- Min man är 300% impotent.
- Va?! säger väninnan. Inte kan man väl vara 300% impotent?
- Joo då.. igår var han bara 100% impotent men så ramlade han i morse, bröt alla fingrarna och bet av sig tungan!

AnnL
0

Nästa! Det var en äldre dam som blev överkörd i en bilolycka. Hon kom till Sankte Per, han sa det är inte din tid än. Du ska bli 80 år, 11 månader och 7 dagar. OK sa damen o gick och gjorde sig en ansiktlyftning o lite annat eftersom hon skulle bli så gammal. Men efter ett tag råkade damen ut för en olycka igen o kom upp tlll Sankte Per:  Hon sa: Du lovade att jag  skulle bli 80 år, 11 mån, och 7 dagar Varför är jag här: O förlåt sa S. Per jag kände inte igen dig.

Cristine
0

Oj fy faraoo…*ssss*

[Jeremina]
0

Vilka historier…måste nog gå och kissa så jag inte kissar på mig när jag garvar så….Skäms

[GunillaF]
0

Tre unga kvinnor som jobbar på samma kontor lägger märke till att deras kvinnliga chef har börjat gå hem från jobbet tidigare på eftermiddagarna. De bestämmer sig för att sticka tidigt de också. Eftersom chefen aldrig kommer tillbaka eller ringer till jobbet när hon har gått så kan hon ju inte gärna märka det, tänker de. Så fort chefen har gått för dagen lämnar de tre unga kvinnorna kontoret. Brunetten passar på att ta ett pass på gymmet innan hon ska träffa sin pojkvän över en middag. Den rödhåriga tycker bara att det är skönt att komma hem extra tidigt. Hon fixar lite i trädgården, sedan går hon och lägger sig tidigt. Även blondinen går direkt hem. Men när hon öppnar ytterdörren hör hon konstiga ljud ifrån sovrummet. Hon smyger sig fram mot sovrummet, gläntar försiktigt på dörren och får sig en riktig chock när hon ser sin man i sängen tillsammans med hennes egen chef! Blondinen stänger tyst dörren och smyger ut ur huset.
Nästa dag när det är kafferast, föreslår den rödhåriga och brunetten att de ska gå hem tidigt igen och frågar om inte blondinen hänger med.

- Aldrig i livet! Igår var det jäkligt nära att jag blev upptäckt!

AnnL
0

Fryser du om öronen?

Ja`

Dra ner mössan då:

Nä det vågar jag inte;

Varför inte de.

Sist jag gjorde dä var det en som fråga om jag ville ha en sup.

Å dä hörde inte ja.

[GunillaF]
0

hahaha…

AnnL
0

På tal om kreatur:

Vad gör din man du för tiden?

Ett tag ville han bli politiker`

Jaså, vad gör han nu då?

Ingenting. Han fick jobbet.

AnnL
0

Gifta sig, det är som att hugga en julgran.

När du huggit en, hittar du en annan som är mycket bättre.

AnnL
0

Ta en liten funderae till senare idag. Vet ni vad som är höjden av skrammel?

Jag ger rätt svar senare idag,

Kram o God Natt.Skrattande

[MargaretaA]
0

haha jag ser att nattskiftet har jobbat flitigt! Skrattande

AnnL
0

Höjden av skrammel är två benrangel som ligger på ett plåttak och har sex.Förvånad

AnnL
0

En dam har blivit av med sin liia hund och är ute och letar. Hon frågar en liten pojke om han sett den men han säger nej.

Hon går vidare, träffar ytterligare en liten pojke och frågar: Har du sett min lilla hund?

Ja jag tror det var den som jag såg för en stund sedan. Men den hade nog slut bensin för det var en annan hund som sköt på bakifrån.

nillanb
0

Thankshärligt att få skratta en stundTungan ute 

AnnL
0

Den nygifta kvinnan till sin man: - Du ser bekymrad ut Arne. Vad är det som trycker dig. Tänk på att dina bekymmer nu också är mina.

- Jo du förstår, jag har fått ett brev från en tjej i Tranås. Hon kräver oss på underhåll för att vi gjort henne med barn.

AnnL
0

Det unga paret dansade tätt tillsammans när hon plötsligt frågar: - Tror du att jag fått punktering.

Nää hur så?

Då kanske du kan vara så snäll och sänka domkraften!

Free-spirit-minded
0

AnnL
0

Elefanten till den nakne mannen: Hur får du upp nånting med den där? Förvånad

AnnL
0

Jag förstår inte vitsen med telefonsex. När man väl stoppat in luren hör man ju inte vad den andra säger.

[Pirkkolino]
0

[Sisa]
0

En optimist är en person som

går på krogen utan ett öre på fickan, beställer ostron och champagne

och räknar med att betala notan,

med pärlorna

han hittar i ostronen…   Skäms

AnnL
0

HA HA den var bra. Skrattande