Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 545 ggr
[peter54]
0

God Morgon 10e augusti

Varmt och fuktig luft, kunde inte sova, så jag gick upp kl 05 idag.

iFokus är ovanligt trögt. Jag kommer in på alla andra sajter direkt, men iFokus tog det åtskilliga försök under säkert en halvtimme att bara komma in.

fibro
0

God Morgon..

Vaknade till en häftig åskknall idag…regnet smattrar på rutorna..Äntligen lite svalka.

Ha en bra dag allihop

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Peter och alla LK.are

Så har det varit ganska länge Peter, det är servrarna.

Verkligen irriterande!

Irriterande är det också att det inte fanns ett moln på himmelen igår, och precis innan kräftfesten så kom ett skyfall så vi var tvugna att sittaa inne. Idag skiner solen igen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Lite mera moln och en aningen blekare sol idag, men ändå är det redan 18 grader varmt/kram Spanaren

Ps Plus fuktigt

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Det är äckligt varmt på mitt kontor idag. När jag kom hit och satte mig var det 29 grader….. Vad ska det bli när solen kommit runt huset och ligger på min sida…. Vill inte tänka på det!

Hoppas ni får en bra dag!

OleaViola
0

Godmorgon !

Verkar bli en grå och trist dag i dag ska i väg å ta prover igen för Skjöldkörteln ……….

Hoppas ni får en fin dag I dag …………

signemo
0

Gomorron.

Vädret är ok men vilken början.

SKulle skjutsa dottern till jobbet. Tog den gamla bilen som var svärfars. Det skulle jag inte gjort. den fick jag be bärgaren hämta när jag kommit halvvägs till stan. Skulle vara snäll och låta sonen ha min bil :-)

När jag kommit hem för att ta min bil ringde min kollega, då hade han glömt sina nycklar till arbetsplatsen, så han fick invänta mig.

Hoppas fortsättningen blir bättre. Känner mig redan virrig.

Kram

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

#6 Sätt dig ner och djupandas….

Resten av dan blir bra tror jag!

tilja65
0

Godmorgon!

Här är en fin sommardag, solen lyser och det är redan varmt… Men vad tiden springer iväg, redan den 10 augusti! Nyss var det maj…Förvånad

Snart är semestern slut och livet går i ett helt annat tempo. Men än är ju inte sommaren slut Skrattande

Stackars dig signemo! Nu vänder det nog till det bättre!

Ha det bra!

//Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Mammi
0

Gomorron alla kära LK-are! Skrattande

Samma tropiska värme här idag men nu säger dom på vädret att det ska komma in ett lågtryck så vi får väl se vad som sker de närmaste dagarna. Jag sover så dåligt i denna värme och vaknar flera ggr per natt med svetten lackandes,hubbabubba! Det kan ju inte bara bero på klimakteriet tycker jag….Obestämd Lite förkyld har jag även blivit men ingen större fara, det går nog över så småningom.

Önskar er alla en härlig dag! Kramkram: Mammi

Ps: En extra kram till dej Signemo som fick en sån tuff start på dagen! Hoppas du har hunnit varva ner nu. Kram på dej!

AnnL
0

God morgon alla! Skrattande

Tittar in en snabbis innan jag ska till läkaren igen kl. 1015. Har inte blivit bra trots en 10 dagars penecilinkur. Lock för öronen smakar o luktar inget och är fortfarande jätte trött.  Rynkar på näsan

Jag ska gå in vi ambulansintaget och fylla i en massa papper,  för dom vill kolla att jag inte har svininfluensan. Förvånad

Ja ja det går väl över så småninginom oavsett vad det är.

Ha en bra dag alla kära vänner vad ni än gör.

# 4 Hoppas du inte får det allt för varmt på jobbet idag Gunilla.

# 9 Mammi var rädd om dig så du inte blir mer förkyld.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[GunillaF]
0

#10 Men jösses….hoppas det är en vanlig förkylning (bara)…Förvånad

Krya på dig!

[Sisa]
0

Godmorgon Ni alla,

jag tror att hösten är på väg…

Hoppas Ni får en fin dag  Cool

Kram från Sisa

fibro
0

Skrattande  Jag gillar hösten bäst..så mycket vackra färger.. Skrattande

[Sisa]
0

fibro,

jag håller med. Älskar att promenera i skogen, då man ser lövens vackra färger både i träden och på marken. Soliga höstdagar med hög luft,

det är Livskvalitet för mej…

Vill önska Er alla en skön höst, även om det ännu är väldigt somrigt ute.

Sisa    Glad

fibro
0

#14  Ja-a. DET kallar jag mental hälsa!!! Kan gå i timmar och bara njuta…Sen hem och mysa med en kopp the´….Flört

Cristine
0

Hit får inte hösten komma…än. Vi har ju haft så dålig sommar så nu vill jag njuta av värmen.

[MargaretaA]
0

God morgon alla!

Idag blir det en mycket lugn dag efter turistande i Stockholm hela dagen i går. Min mans bror med familj var ute på kryssning runt hela skandinavien och angjorde vår huvudstad i går. Det var trevligt men jobbigt i värmen *pust*

AnnL jag hoppas att du kryar på dig snart, det här låter inte alls roligt.

Cristine
0

Ja Ann jag hoppas på det bästa.. förkylningarna är väldigt envisa i år.

chik
0

God Morgon på er!

Peter.Hoppas att du har fått sömn nu.

Cristine..Vad surt för er!!Att behöva gå in o äta det slafset…

Signemo..Det är Måndag……Skrattande

Anna.Hoppas att du kan få rätt pencelin så att det vänder o du blir bra.

Årstider.Hösten är så vaker.Men våren är ju inte o leka med..Fina dagar o man ser hur allt börjar o luften är ren…

Vinten när det är snö o solen skiner o det knarrar när man går..Det är såååååå.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Cristine,

även jag njuter ännu av sommaren…

Sisa

Free-spirit-minded
0

God morgon, här regnar det och är grått, ska försöka njuta av sommaren så gott jag kan Glad ha en bra dag.

Cristine
0

Labor Day 1 #20 Härligt!

Soffe
0

Hej!

Här är det lugnt.. Jag vill baka idag, mina kärleksmumsar är slut, så jag vill ha nya och smaska på :-)

Hoppas verkligen att du blir frisk snart Ann!

O så hoppas jag att alla LK:are får en nice måndag!

Playja
0

Tittar in en snabbis för att önskar en perfekt dag till er alla!  Image and video hosting by TinyPic

nicke56
0

God eftermiddag på er allihopa! Har varit och plockat lite hallon så nu ska jag rensa dom och koka sylt, ha en bra Måndag och kram på erGlad

signemo
0

Hej igen. Nu är jag hemma. Fnittrig och trött. Men mätt efter kvällsmaten.

Det var ingen fara med mig. imorse. Tänkte bara att jaja. Förmiddagen sen var okej. Men eftermiddagen.  Var ute hos kund. Vissa personer skall inte vara företagare. Det är trevliga men helt ointresserade av papper, fattar inget om sitt företags papper, vill inte fatta. Sen är de osams med varandra. Det som jag gör på 1 1/2 timma  annars kan hos dem ta hur lång tid som helst, idag bara 4 timmar. Jag är nämligen psykolog där också tror jag. Åt HELA familjen.

Sen ringde vår underbare bilmek. och talade om att bilen gått hädan. Dvs. det  skulle kosta mer än det smaka och laga den. Så han tyckte inte vi skulle göra det.

Måste berätta att jag i helgen lästa Agneta Sjödins bok " En av de tolv". Fantastisk bok. Står mycke tänkvärt iden. Fast en sak kom jag på när jag körde till jobbet. Den måste ha visats i någon tidning, kanske nått avsnitt. För jag kände igen kvinnan Ana. Kändes bekant.

Men det kan ju vara nån annan bok jag läst.

Ha det så gott och må väl ikväll.

Var rädda om varandra

Mirjami-78
0

God kväll på er. Här är det fart. Måste en sväng till jobbet nu strax och sedan hem och sova….Ja inte så mycket mera jag kommer hinna med denna veckan än jobba och hämta och lämna barnen på dagis och fritis…..men det kommer lungna ner sig snart…Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

AnnL
0

Go kväll på er!

Det var ingen nöff nöff influensa. Sänkan var normal igen, så det finns hopp. Man blir trött efter en lunginflamation sa läkaren, det kan ta veckor innan man blir helt pigg igen. Det är bara att ha tålamod sa han, Och det är just det som är mitt dilemma det där med tålamod. Obestämd

Jag har så mycket som ska göras men jag blir trött bara jag tänker på det. Var ute och skulle plocka upp lite Potatis blev helt genomsvett och helt slut. Men tååålaamood var det. Flört

En stor kvällskram till er alla LKare. Och tack för alla krya på dig kramar det värmer när man mår så här. Ni är för goa. Skrattande

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

zabelle
0

Godkväll allihop!

Stackars Ann! Jag sa ju att du skulle ta det lugnt.. Tyst Krya nu på dig ordentligt så du inte får följdsjukdomar efter den här pärsen.

Vi har grävt upp en gammal vinbärsbuske i vår lilla täppa idag. Två spadar gick sönder på kuppen. Efter det blev det en tur till plantskolan för inköp av lite kul buskar och växter. I morgon ska det planteras med hjälp av grannens hela spade Tungan ute.

Nu blir det ett/två? glas vin och lite ost.

Kram på er.

Zabelle   

Cristine
0

Ja Ann låt sakerna vara,de springer inte ifrån dej, det ska vara mycket vila efter en sådan pärs.

Få bort gammla buskar är ett elände ..nästan omöjligt.

Då skålar vi Zabelle..jag med öl och lax.

Chin chin

[GunillaF]
0

Jiiiises vad jag blir hungrig och törstig….Tungan ute

[peter54]
0

Dagens sista inlägg(?) Nu tar jag god natt Skrattande

chik
0

Trodde du jag!!

Jag är la här..Skrattande Peter!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]