Direktrapport från bädden.
Idag vaknar jag till denna syn! Dörren öppen på vid gavel, bara att titta ut. Jag var så trött i natt så jag glömde låsa dörrarna, så när jag inte reagerade i morsce till katternas jamande, öppnade de helt sonika själv och gick ut. Soligt och varmt blir då rapporten.
Eftersom jag inte behövde kliva upp och ge dem mat fick jag ligga kvar ett tag, är du sån som vill ligga kvar och dra dej?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jaaaa! Vill gärna ligga kvar. Jag går upp innan kl 5 på vardagarna så är jag ledig tar jag gärna lite sovmorgon och låter min morgonpigga man ta hand om hungriga katter och kissnödig hund.
Zabelle
Vilka perfekta husdjur du har som sköter sig själva!
Jag ligger gärna och drar mig. Jag kan snosa en halvtimme ibland och det är så himla skönt att ligga och sträcka på sig som en katt!
Absoliut, älskar att ligga kvar och dra mig! Smarta katter…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Din katt är väldigt vacker!
De har kommit på det själva, jag har fått satt en krok på innerdörren. Jag såg att i Amerika finns det skålar med dubbelväggar och timer. Man fyller dubbelväggarna med is lägger i maten och stänger locket,sätter på timern på klockslaget man vill ha och vips öppnas den på morgonen och katten har fräsch mat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kan jag så ligger jag gärna kvar och myser en stund innan jag kliver upp på morgonen, tycker om att ta det lugnt lufsa upp & i lung och ro sätta på kaffet. Denna möjlighet finnes dock inte längre sedan jag blev mamma, men nu har jag vant mig vid att trött trilla ur säng och hämta lilla bus.
Amor Vincit Omnia

Jaa, jag ligger gärna och drar mig en stund och så är det skönt att ta det lugnt, äta min gröt och dricka en balja kaffe.

Jaha, hade de laddat bryggaren med gevalia också ??? Om-uti-fall-att……