Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 529 ggr
[GunillaF]
0

Hon klättrar...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Susan Boyle klättrar och klättrar…

[GunillaF]
0

Det här trodde man inte för ett halv år sedan.

Cristine
0

Här sitter man och grinar kl ½3 på dan..*pust*

Har du tittat på nästa video, hur hon svänger på höfterna?Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

#2 Jaa….hon är en liten "halvfräckis"!Glad

Hoppfull
0

Jätteroligt för henne!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Ja precis, och vad hon har snyggat upp sej.Skrattande

blombuketten
0

Man kan ju undra hur många talanger det finns där ute, som aldrig kommer fram.

Det är ju egentligen rätt äckligt att det ska hänga så mycket på hur man ser ut. När hon kom in första gången så skrattade ju folk åt henne…….ända till dess hon öppnade munnen och sjöng. Alltså utgick man ifrån att hon var en nolla som inte skulle kunna sjunga ut i från att hon inte är världens smalaste, snyggaste, sexigaste kvinna. Helt sanslöst. Utseendet sitter ju knappast i rösten. Otäck marknad det där.

[KinaSylejmani]
0

I just LOVE her! Glad

Hon  verkar vara så underbar, denna kvinna och jag vet inte allt.

Jag blir bara så himla glad av att se på henne på you tube och vilken underbar sångröst hon har. Jag ryser!

Jag säger bara: Go Susan, go!

aggeelin
0

Jo hon sjunger jättefint - men - jag kan förstå att det funderades och jag tycker inte att det handlar om att vara smal eller inte. Den bilden som visas i #0 där ser Susan ganska "manlig" ut tycker jag, och tror att det kan vara det som förvirrar… Jag menar inte att hon ska ha en kropp som en modell men om jag inte visste att det var en kvinna på bilden skulle jag vara tveksam om könet… Tyst

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mavios
0

Fast fortfarande har väl inte manligt/kvinnligt utseende något med hur stor talang man har. Det är liksom där det går knas när vi dömer varandra redan vid utsidan utan att ge varandra en chans om vi inte har nerver av stål. Själv hade jag i hennes situation gått av scenen direkt när publiken och juryn började fnittra och ge menande leenden. Har inte hennes tro på mig själv (nu har jag ju inte någon sådan talang i gömmorna, så det är helt hypotetiskt att jag skulle stå på en scen över huvud taget). Det hade ju varit fantastiskt om det vore en transa som sjöng så änglavackert också…

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Cristine
0

Jag gillade henne för hon var så glad och frammåt, och när hon började vifta på rumpan då tyckte jag att hon var jätteskön och så naturligt spontan. Nästan alla som kommer fram är ju mest som träpinnar,eller så tänker de hela tiden på hur de står eller rör på sig.

aggeelin
0

Nej, det har det inte men jag tror att det vid första anblicken, där och då, är lite förvirrande

blombuketten
0

Jag tror inte att folk blev förvirrade för att de inte förstod om det var en man eller kvinna som kom in på scenen……jag är krass och tror att det fnissades och byttes blickar p g a att hon ser ut som hon gör, inte blond, smal eller sexig. De gjorde lika när han operasångaren Paul Potts kom in på scen och han ser då rakt inte ut som en kvinna.

[GunillaF]
0

Hon var duktig sångerska redan 1984…Flört

Mammi
0

# 12 Så tror jag med det var!

blombuketten
0

#13. Vad härlig hon ser ut där. Precis som en filmskådespelerska från 50-talet eller så.

Cristine
0

Jag kan då inte förstå vad det är för fel på henne,inte var det någon som skrattade då den kvinnliga vinnaren av melodifestivalen såg ut som en man,var det förra året?

blombuketten
0

#16. Tror det var förförra året. Förra året var det väl en ryss som vann.

aggeelin
0

#16 jag undrar om jag tyckte det såg ut som en man… hon var däremot klädd i manskläder… lite av dagens datum, kan det ligga något i det?

[GunillaF]
0

I morron, Lördag gäller det! Då är det final.

Hon bor för tillfället i skyddat boende. Det har och är riktigt jobbigt för henne. Jag hoppas verkligen att hon vinner! :-))

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5263421.ab

[KinaSylejmani]
0

Jag hoppas verkligen Susan vinner. Jag gillar henne skarpt.

chik
0

Denna Dam, Är så duktig o hon står för vad hon tycker.Hon är ett föredumme.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0
Playja
0

#22… Ja jag såg det på YouTube.. men vad sorgligt slut det blev på tävlingen då hon fick föras till sjukhus. Hon klarade tydligen inte av det hela och fick en mental kollaps.      Verkligen tragiskt.  Gråter

Indiania
0

#23 Ja, det var verkligen trgiskt! Det blev nog för mycket för henne med all denna uppståndelsen……Hon var duktig på att sjunga.

" Var nära naturen - var när dig själv "