Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 282 ggr
[GunillaF]
0

Ett stilla regn!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

VAD GÖR NI EN SÅN HÄR REGNIG DAG?

chik
0

Regni dag!! Inte här. Sol men blåst…O jag har mitt krig, mot ogräset..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Själv sitter jag på jobbet och suckar…

Om jag varit hemma denna regndag skulle jag gjort upp eld i kaminen och satt mig framför den med en mugg kaffe och en bok.

Indiania
0

Här är det sol och ordentlig blåst.Nyss hemkommen efter en promenad i det gröna och härliga! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

zabelle
0

Sitter också på jobbet ett par timmar till. Solen lyser igenom molnen och det ser ut att bli en fin em. Ska försöka komma ihåg kameran på kvällens hundpromenad så att jag kan fotografera våra nya svanbebisar som jag såg i går.

Kaffe, bok och soffhörnet blir det efter promenaden. Tungan ute

Zabelle   

Cristine
0

Här är det stormvindar, nyss var himmlen svart och det såg ut som det skulle bli åska men nu har det lättat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Vad gör du idag då, Cristine? Främmande?

[MargaretaA]
0

Jag tog just paus med en kopp kaffe och en bit sån där jättegod Almondy-tårta med dajmkulor på. Jag lovar att jag inte äter sånt till vardags men nu tyckte jag faktitiskt att jag förtjänande en.

Här är det strålande solsken och storm. En något ovanlig kombination…

Nu väntar jag på att gubben äntligen ska bli klar med panelen på toan i lillstugan. Då ska jag lacka den och sen ska vi se om klinkerplattorna vi fick gratis räcker till golvet. Och sen… tror jag vi tar kväll faktiskt.

Cristine
0

Ha ha ha nej just nu är det lugnt..sonen var här tidigt i morse men åkte iväg kl 10.  Grannarna på andra sidan vägen brukar komma upp på eftermiddagen men som det blåser idag håller de sig nog hemma. En moster skulle komma och hämta en matta men det blir nog när vädret är bättre.

#7 Det låter ju härligt.

penke
0

vadå regn ?

här är det sol i sinnet..o ett `äddra (kors)drag

..när jag tänker efter,var det faktsikt ganska sköna (ljumma) vindar,kortisar o bara skjorta-väder :- )

vad jag inte gjorde i regnet,trädgårdnöje :- )

penke

Mammi
0

Ååh, jag bara älskar Ted Gärdestads låtar och den här: Ett stilla regn är ju bara för bra!

Det är bara så att jag har en stor vemodskänsla inom mig som gör det svårt för mig att lyssna på dessa vackra sånger, svårt att förklara….

Cristine
0

Grannen kom trots blåsten,flera stora granar har blåst ner.