En Kyss!!
Lite svårt med en kyss av den första !!!!!
Med den andra godingen kanske det går bättre men nog inte min stil……..
Bettina!!Håller med dig…Huv vilken olika syn vi har på vad som är fint. -O tur är väl det..
Lena.P är jag i verkliga livet.
ja det hade varit tråkigt om alla såg likadana ut eller hur !
men inte är det min smak

# 1 som han ser ut i pannan hur gör man sånt ? Ser ut som det sticker ut tår. Fast han hade nog varit snygg utan allt det där skramlet
Tatueringar kan vara väldigt snyggt………

Det här är inte min grej heller. Folk får gärna smycka sig som de vill men jag är allt mer svag för kroppen precis som den är, i original helt enkelt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag tycker att metallutsmyckning som penetrerar huden är riktigt obehagligt. Jag har punkmodet i färskt minne, när många gjorde precis likadant fast med säkerhetsnålar.
Jag ser en människa som inte orkar vara sig själv utan måste styra ut sig helt groteskt för att få andra människors uppmärksamhet.
För jag tror ju inte för ett enda ögonblick att någon skulle göra detta om de var ensamma på en öde ö.
#10 Nej på en öde ö hade de ju inte någon att göra sig till för!
" Var nära naturen - var när dig själv "
FY du,luras så med en vacker rubrik !
på frågan:nopp,fel sort o för mycket ivägen för en *Kyss*.
det behövs inte en massa plåt för att det ska bli elektrisk magnetism.. :- )
penke
Usccchhhh!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag kan tycka både piercingar och tatueringar är riktigt snyggt OM det är genomtänkt, i lagom mängd och passar med personligheten.
De på bilderna ovan har klart gått över alla gränser för vad jag tycker ser bra ut… 
Jag tycker inte att piercing är snyggt alls. Om jag träffar på människor som har sånt här i ansiktet dras mina ögon ofrivilligt dit hela tiden och jag får en obetvinglig lust att plocka bort skräpet.
Jag tror att man avslöjar något om sig själv när man "smyckar" sig på detta vis och jag är tveksam till om det är särskilt smickrande 
haha
men tatueringar som man kan gömma under kläderna eller låta håret växa över så det inte syns är väl en annan sak eller?
ja jag vet inte men plåtskrammel i ansiktet tycker jag är värre än en snygg tatuering på rätt ställe.

#16 var ju ganska häftig men skulle inte vilja ha den själv.
Piercing inte så snyggt tycker jag och så gör det ont också
Jag utgår från den första bilden och känner att en bra kyss skulle bli en smula svårt, men alla sätt är bra utom de dåliga kanske 
Längtar efter en riktig ta-andan-ur-mig kyss….läääänge sedan nu 
Amor Vincit Omnia