God morgon 4 Maj
Hallå alla vänner, upp och hoppa det är slut på ledigheten, nu är det jobbet som gäller för dej eller maken. Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

En god morgon till dig också Cristine!
Här har kommit välbehövligt regn under natten efter en underbar solig vecka.
Nu ska jag strax gå till jobbet.
Ha en fin dag där ute alla.
Kram på er

God morgon! Blir nog en fin dag med sol hoppas jag, ska uträtta några ärenden i dag. Måste göra det för i morgon jobbar jag. Ha en riktig bra dag
Go´morron, govänner!
Finväder idag också. Jobbar så det blir till att se solen genom fönstret!
Ha en bra dag alla!
God morgon. Här regnar det och det är kallt, burrr, bara 8 grader.
Jag har skickat iväg barnen med skolbussen och ska iväg till dialysen nu, hemma igen strax före 18. 
Gomorron!
Önskar er alla en fin och lugn dag!
Kram: Mammi
God morgon alla!
Här har det också regnat så stolsdynorna vi glömde ute är genomdränkta. 
Bortsett från det, spelar det mig inte så stor roll att vädret är trist just nu. Det passar mig faktiskt utmärkt - jag har åkt på ont i halsen och feber sen går, så här blir det soffläge framför TV i dag.
Men ha en bra dag alla andra - vad ni än gör 

Godmorgon. Här är det sol och jag tänkte göra ett litet försök att sätta mig ute och nuta av den… Får se om solexemet håller sig i schak eller jag skall gå omkring på jobbet ikväll och fnatta armarna… hihi

Godmorgon. Här är regn… Naturligtvis, för jag hängde ut tvätt i morse innan jag for till jobbet…
Tala om Murphys lag… Hade jag hängt inne hade det varit sol…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Hej på er alla!
Det är så kul att gå in här då och då och få se vad ni har för spännande på G. Många av mina gamla vänner finns här inne, men säkert finns det en hel del av nya bekantskaper att bekanta sig med också
.
Grattis till Maggan, Cristine, GunillaF och alla vi som gör denna sajt så livskraftig/ kram Spanaren
Ps Vilken ljuvlig bild Cristine
Tack Spanaren! 
Vasse god/ kram Spanaren