WOW! VILKEN RÖST!
Hon är en inspiration för alla att aldrig ge upp din dröm!
ja jag såg den där - vilken underbar historia. Hon vart utskrattad innan hon ens börjat sjunga… men de elaka skratten fastnade verkligen i halsen på dem - både publiken och juryn - sånt gillar jag
Tårarna rann!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja,tårarna rann på mig oxå när såg o hörde henne.
tack,äntligen en länk MED (hörbart) ljud
bara *ler*
det är bara ett av alla dessa mirakel som livet ger oss,som när vi stressar snubblöar över o jäktar vidare,iställer för att *se*(o höra)
även om jag hört om,så blev jag förvånad,fick liksom ett annat intryck innan av henne .. :- )
penke
Kom att tänka på det gamla uttrycket:
"Man ska inte dömma hunden efter håren"!

Helt otroligt. Jag rös i hela kroppen när hon började sjunga. Fantastisk röst. Och så stark hon var som kunde leverera ett sådant framträdande efter att de mer eller mindre hånat henne innan.
Härlig video Skrult. Tack för att du delade med dig. :)
Visst är hon helt otrolig och jag rös också och kände hur tårarna komma. Vilken röst hon har.
Fantastiskt bra!! Vilken röst!!
Jag kan bara säga Woww. Nä man skall aldrig ge upp..O hon hadde ju humor också..Kanon bra.
Är det någon som vet vad som har hänt med henne?
Lena.P är jag i verkliga livet.
hej chik vad snygg du har blivit 
som jag vet pågår tävlingen fortfarande, så det återstår att se om hon vinner den. Men egentligen så har hon ju redan vunnit 
Ja det där var riktigt häftigt. Jag såg en liknande scen på Britains most talented kids för en tid sedan. En liten kille i 11-12-årsålderna som chockade juryn på ungefär samma sätt. Sedan måste man ju påminna om den lilla filippinska tjejen som sjunger både Whitney Houstons och Celine Dions låtar lika bra som de själva.
Om jag lite såg fel så var detta den 11:e april i år, så det har nog inte hunnit hända så mycket.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Helt otroligt!
Vilken underbar sångröst!
hej! Hon var verkligen underbar!
Har ni sett den här då? Mannen med det märkliga namnet (dock inte diktatorregimen i kambodja!) som också tog publik o jury med total surprise!
http://www.youtube.com/watch?v=sxOytYLlhiQ
Som sagt, det är bara att vi sjunger för glatta livet - jag brukar få göra det mest i duschen - men man kan ju "sjunga" på så många sätt, med våra livssånger, eller hur ?!
#14 Vilken röst! 

Precis min första tanke.
Ack så viktigt, verkligen något att bli påmind om, om och om igen…
På tal om fantastisk röst, så har vi en till:
http://www.youtube.com/watch?v=K4nWBK3gVbo
Så liten kropp, så stor röst!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
#17 Wow!
Vilken röst!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en till duktig flicka!