Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 906 ggr
Farwuq
0

God morgon 24:e april

God morgon, solen lyser över Skåne, hur har du det där du bor? +6°C nu på arla morgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0

God morgon Farwuq och alla LK.are. Tack för att du är här varje morgon och hälsar dagen och medlemmarna välkommen. Jag hade en viktig sak att göra först till Margareta. I går var det väldigt varmt och jag arbetade sommarklädd i trädgården, och tror det blir samma idag.Jag ska köpa en termometer, jag har en som är fastskruvad men de har satt den i solen så på den visades 32 graderFörvånadSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

God morgon!

Ja draken är som vanligt först och schasar upp både solen och tuppen Glad

nu blev jag nyfiken!

Här skiner solen som bara solen kan. De blir en mycket fin dag i dag!

Jag hoppas att ni andra också får en fin dag!

Cristine
0

Glad Skriva ned i tråden "Hur utvecklar man sin medialitet" vad din morfar sade innan jag glömde bort vissa ord.

signemo
0

Gomorron på er alla goa människor här.

Här är soligt och vackert. Verkar bli en underbar dag.

Jag måste snart rusa ut till bilen. Börjar jobbet om en kvart. Fast jag har inte så långt bara en mil. Ha en skön dag allesammans. 

Kram på Er.

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

aha tack och tusenfalt tack Cristine. Glad

Mammi
0

Gomorron godingar! Kyss

Jag ska iväg och kolla på en lägenhet nu på fm, så håll tummarna för att den är mysig och bra och att jag får möjlighet att ta den!

Kram och vi höres!

Mammi

Cristine
0

Håller tummarna Mammi!

Mammi
0

Tack! Skrattande

[GunillaF]
0

God morgon denna sköna Fredag!

Det ser ut att spricka upp på himlavalvet. Det ska bli finväder i helgen säger de som vet!

Jag håller alla tummar jag kan, Mammi!

Mammi
0

Tack Gunilla! Skrattande

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Jag tackar Draken för att han skapar morgontråden.Det är den som jag vill skriva i först.

N.Halland sol.

Lilla Mammi..Håller tummar o tår…

Signemo.Ha nu en givande arbetsdag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Gomorron!

Solen skiner och luften börjar bli varm efter nattens - 3 grader. Marken var vit av frost i gryningen.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hoppfull
0

God Förmiddag!

Här är det strålande sol och jag ska gå ut en sväng när jag skickat iväg min äldste till tandläkaren.

Håller självklart tummarna Mammi!!

Här måste städas av det värsta idag så dåligt humör väntar… men det går över i samma sekund som jag är färdig Glad

Då blir det fredagsmys med en öl i solskenet innan vi käkar vår Indiska gryta.

Ha en riktigt härlig fredag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Free-spirit-minded
0

God morgon allaSkrattande

SleepingFox
0

Godmorgon.

Jag vaknade alltför tidigt idag och kunde helt enkelt inte somna om. Annars brukar jag sova rätt länge om dagarna men antar att det bara är att tacka och ta emot.

Min dag idag består endast av jobb (fast det är ikväll) och av packning, mitt liv skall ned i kartonger, påsar och vad mer jag kan finna och imorgon så skall jag installera mig i mitt nya hem. Jag kan knappt vänta!

Lycka till idag Mammi, jag hoppas att du finner det du söker.

Önskar alla en underbar dag!

Cristine
0

Spännande dag räven!Flört

bettin65
0

Godförmiddag alla här solen skiner har har varit ute och tagit hand om mina plantor

ha en underbar dag !

SleepingFox
0

#16 - Visst är det så Cristine.

Nu har jag bara en liiiiten ynka fundering… Vart i hela fridens namn kommer alla dessa prylar ifrån!!!??? Skrikandes Jag har aldrig ansett mig vara en hamster, tvärtom, men ändå så är det saker precis ÖVERALLT! *suck*

Mammi
0

Hej igen!

Nu har jag kollat på lägenheten och den var rätt så bra. Det var mycket skavanker i form av trasiga tapeter, och nötta skåpluckor, dörrpostar osv, men annars så var den ljus och rymlig. En liten balkong hade den oxå.

Om jag nu får tillgång till den, vilket jag inte är riktigt 100 på ännu, så ska jag fråga honom om den kommer att renoveras om med nya tapeter osv eller om jag själv får göra det och om han då kan stå för kostnaden. Känner att det är ett måste att fixa tillden för att jag ska komma att trivas där. Hyresvärden var inte med på visningen idag utan det var en förmedlare som visade den för mig.

Läget är följande att jag och min sambo sen 26 år tillbaka har en djup svacka i vårt förhållande och har nu beslutat oss för att bli särbos och se tiden an. Det är en tuff tid jag är inne i nu med många känslostormar osv, men jag hoppas att det blir nåt bra av det här i slutänden vad än som nu kommer att ske.

Ja, nu vet ni det ifall ni undrar om jag är lite off nån dag.

Kram: Mammi

[GunillaF]
0

Hoppas du får den Mammi.

Om han inte betalar tapeter och färg så kanske du ska köpa och göra något ändå. Jag har köpt jättefina tapeter på rea så det behöver inte bli så dyrt. Du, det går fortare och ibland är det även billigare att måla på tapeterna.

Det fixar sig alltid.

När det är som värst så kan det bara gå åt ett håll och det är till det bättre!

Kramen!

Mammi
0

Jo, nog är det så att även om jag nu inte får det finansierat så får jag försöka fixa det ändå på nåt sätt.

Kram tillbaka! Glad

Cristine
0

Du får säkert lägenheten Mammi och som Gunilla säger så finns det billiga tapeter.

Jag känner på mej att allt kommer att gå bra.

Hoppfull
0

Jobbigt Mammi! Är det här vad du vill? För då blir det nog bra oavsett tapeter…

Hoppas att det rätar ut sig om det är vad du vill, annars blir det bra till slut ändå.

Kram på dig vännen!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Assi2
0

Hej allihop!

Jag hinner liksom inte med allt som händer här.

Har varit bortrest i veckan och haft det underbart. Hälsat på min dotter i Lindesberg och mina hästar som är hos fodervärd i Västerås. Har haft så underbart och nu ska hästarna snart hem efter 3,5 år hos fodervärd. Och jag är så lycklig för det!

Ska på "tjejträff" ikväll sedan hoppas jag att hjärnan är med mig så jag kan skriva lite här. Hann ju i alla fall läsa några trådar nu…

kramizzzar

Mammi
0

Tack Hoppfull! Kyss

För att inte gå ut med mer privat information omkring detta, kan jag ändå säga att beslutet att bo särbos är ett måste, och sen får tiden utvisa vad som sker. Jag är ett steg på väg nu i allafall och vad resultatet blir vet ingen i dagsläget.

Kram: Mammi