Din första kärlek
Vilken var din första kärlek? Kommer du ihåg och hur gick det?
Min första kärlek började ta droger så jag gjorde slut endast 14 år gammal och han var lika gammal och hette Anders.
När vi fyllde 30 år fick jag veta av min bästis från ungdomens tid att han mördats och aldrig slutade med droger.
Han brukar besöka mig från andra sidan och han har talat om vem som mördade honom och det är inte den dem tror..inte alls! 

Hoppas ni har roligare minnen av era första kärlekar…

Min första kärlek……
Som var besvarad alltså, var väll runt 16-17 år. Han var lika gammal. En riktig spelevink, jag var nog den allvarliga av oss två. Det pågick i ett par, tre år tills vi var 18-19. Han var fantastisk att kramas och pussas med. En riktig gostyp. Sen hitta han en annan.
Jag gifte mej och fick 4 barn. Han var sambo och fick 2 barn.
Idag är vi särbo han och jag. Efter separationer hittade vi varann .
Det finns många kramar kvar och mycket mys.
Underbart att hitta varann efter 30 år.

Mmmm min första kärlek träffade jag när jag var 14 år, nu är vi gifta och har en son..
Vi hade ett kort uppehåll i 20 årsåldern men annars har vi levt, älskat och kompromisat i 27 år…

Min första kärlek….Nää, den berättar jag inte om här! 
#1 Vilken berättelse!!!
Min första riktiga kärlek träffade jag när jag var 19, blev sambo efter 4 veckor och var förlovade efter 7. Det höll lite mer än 5 år sedan gick vi skilda vägar & varför vet jag egentligen inte idag. Saknar honom än, men hade det inte blivit som det blev hade jag ju tex inte haft Noah så man får väl se det som att det var meningen.
Amor Vincit Omnia
Jag vet inte om det var rätt att skriva det sista i mitt inlägg…det hör ju mer till det övernaturliga men det bara blev så.
Året efter jag gjort slut träffade jag min största kärlek som varit min i snart 35 år. Och jag är såå lycklig….
Men jag tänker än idag på Anders för han var så kramgó och hade önskat att han fått en tjej att leva med och vara lycklig.
Men han hittade bara tjejer som använde droger, tyvärr! Hans mamma lever och jag skulle vilja prata med henne men törs inte ringa.
Tack för att ni läser mitt trams…..
Tycker du kan våga ringa Jeremina, sådant brukar uppskattas. Det visar ju att hennes son hade ett stort värde för någon.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Jag kämpade verkligen och satt och pratade med hans mamma många kvällar, det känns som om han menar att jag ska prata med henne.
Kram Madde! 
Då tycker jag du ska lyssna på honom & slå henne en signal eller sända ett brev.
Stor kram, nu ska jag natta mig precis hemkommen från jobb och ska upp igen 04:30 för att pendla ner till jobb igen.
Sov gott alla !
Amor Vincit Omnia
Natti Madde och sov så sött! Kram Jeremina! 

det var inte sååå kul! min första kärlek var flera år äldre än mig!! killen gick sist året (9:an) medan jag jag var i klass 5 eller något sådant!! han tyckte jag va jobbig o barnslig!
inte konstigt, då man minns hur man va då!! men de va tårar o bedrövelse DÅ, för mig. o man minns ju honom! det är ju klart. 
Min första kärlek hette Göran. Vi var tillsammans dagligen i flera år. Våra mammor umgicks så det föll sig naturligt. Jag brukade ta honom i handen och säga: "Kom lilla gubben så går vi". Vi var 5 år och så kära i varandra
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min första kärlek hette Bengt och hade mörkt hår och ett snett lurigt leende! Jag var väl ca 13 år och han 15, och vi låg och hånglade till tonerna av " A whiter shade of pale"
Jag minns det som igår….
Min första "kärlek" vill jag inte prata om. Det var ett stolpskott.
Men kom igen när vi ska tala om den mest oförglömliga 
:- ) minnet ramlar ikapp mig av #12´s berättelse
det var inte bara kärlek,det var fru o barn när vi var 4-5 år,Lola var mitt namn på henne(låla)en granntjej,när inte jag var på jobbet.. pussades vi väldigt mycket så vi fick väldigt många barn… *ler*
penke
Härliga berättelser men vad menar du med den oförglömliga Maggan?
Men snälla jeremina! Handen på hjärtat - inte måste väl den första vara den man helst minns. Eller?
jag råkar nu ha mer än en i bagaget. Det är jag väl inte ensam om?

Min första kärlek var inte något höjdare… Inte nummer två eller tre heller… Ha, ha… Jag brukar tänka att det där ordspråket som lyder: "man får kyssa många grodor innan man hittar prinsen" stämmer…
Och även: "Medan man väntar på prinsen kan man ju ha kul med alla andra…"
Och sist men inte minst.. "fina flickor kommer till himelen - vi andra kan komma hur många gånger som helst!"
Oj!
Den där sista hörde nog mer hemma i sextråden… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Maggan jag har startat en tråd nu..jag har också haft flera och jag skäms att skriva att jag var bara 12 år första gången jag hade sällskap men inte var det kärlek eller sex inte då…..
#18 haha…jag håller med dig i det att man kan ha kul medan man väntar…
…vem vill vara fin flicka…
Man måste ligga i…
shit!
jag och min stora trut - okej jag måste bara samla mig lite först

#19 Jag ver sen i starten… Men jag tog igen allt efteråt… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#21 Hi..hi skyll dig själv när du utmanar Jeremina…..
Jag väntar tålmodigt…fniss!