God morgon 30:e mars
God morgon Lk, hur har ni det denna tunga morgon?

Jag var på jobbet som vanligt vid sex.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon!!
Ja du är ducktig, du gröne vän.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag sitter på jobbet och vänta på att gå till tandläkaren. Under tiden så dricker jag - just det - grönt té.

Där ute är det dimma, men någonstans där uppe finns en sol.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon Farwuk och alla Lk.are…lite grått ser det ut att vara, men vad gör det, huvudsaken är att snön smälter bort.Jag vill se mina tussilagon.Det har börjat titta fram några grässtrån här och där så hoppet blommar åtminstonde ´Jasså du är också uppe Chik :=)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla!
Så sitter jag åter på jobbet och har en ny lovande vecka framför mig. Det önskar jag er också!
Godmorgon.
Trött och irriterad är jag. Pust Hugo min ena katt har fått vårkänslor så han får sådana kattfnatt och springer, Jösses anama.
Solen har skinet hela helgen när jag har jobbat, Nu när jag är ledig så är det dimma ute, Vad måne bli av denna dag,
Nä tina du får rycka upp dej lite nu.
Kramis
God morgon alla som hunnit skriva och alla andra.
Nu har solen tittat fram skönt då blir det bättre väder änn det varit sista dagarna.
Önskar er en härlig dag med mycket spännande saker.
Själv ska jag ta itu med en massa husålls göromål.Samt läsa en ny bok som jag köppte på mässan.
Kram/Kerstin 
Gomorron mina vänner!
Känner mig ledsen och låg idag, usch… Det är skönt att jag har er godingar här inne som förgyller mina dagar med all er humor och värme!
Tack för att ni finns där ute!
Kram: Mammi
Mammi då kan vi ta varandra i handen för jag mår också dåligt. Men jag hade inte tänkt tala om det för någon.
Jag är också glad för att jag har er alla men jag har inte orkat varit inne här så mycket de sista dagarna.
Kram
Tänker på dig Solblomman och håller din hand….
Ja det känns så skönt att ha er här inne, Är själv trött och orkeslös men blir glad när jag är här hos er,
Kram Tina
Tack Mammi!
Jag ska också ha dig i mina tankar det är skönt med sanna vänner. Kram.
God morgon alla!
här är det ont i halsen allmänt och risig som gäller. Förstår inte hur det är möjligt - jag har inte varit förkyld på tio år
Det blir att ligga lågt med fysiska ansträngningar i dag. Tur att tangentbordet inte hör till den kategorin 

God morgon alla och krya på dig Maggan. Förkylningsbasiluskerna är ettriga i år. Jag har haft min andra förkylning i år (inom tre månader). Brukar räkna med en förkylning per år så hur ska det bli detta år när jag redan avverkat två.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skickar styrka och stora kramar till er alla, nu får ni lov att rycka upp är det är ju en underbar dag. Här får ni lite Global Spirit.

Fin musik, gillar sånt. Och så fick jag dansa upp musklerna också, det är älltid bra. 

Godmorgon alla!
Ingen snö idag och lite plusgrader… Nu ska jag återgå till arbetsstressen… får titta in lite senare.
Ha en bra dag! 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Tack! Härlig musik Cris. Man mår verkligen bättre av att lyssna på sånt.
Tack Cristine både för styrkan,kramarna och videon som var underbar.
Det där med att rycka upp oss tror jag inte passar mig så bra eftersom en del av mina problem inte fungerar så. Det skulle vara underbart om det bara gick att göra så.
Sedan håller jag på att bearbeta vissa på hopp som skett under veckan och helgen=) Blandannat är det en av mina vänninor det är så när man är tre vänninor och den ena inte orkar så mycket då ska tydligen jag och den andra inte få göra saker själva.
Jag blir så förbaskad på alla avundsjuka och ego människor vissa tycks aldrig fatta vad de håller på med.
Jag har fått till mig tre gånger att det är nån som suger ur min kraft och att jag ska se över vem det är har haft mina funderingar men nu vet jag vilka det är.
Ska försöka att få healing så jag får mina bra eneriger tillbaka.
kram /kerstin
Det är ett stort bekymmer med folk som tar av din energi hela tiden..det där får du kanske försöka åtgärda.
Ja det är det jag håller på att försöka göra nu. Håller på att sortera bort vissa personer och saker som hänt och som har tagit mycket energi.
Maria L la tarot på mässan åt mig och jag fick så bra budskap från korten så nu vet jag hur jag kommer att göra framöver med mycket, allt verkade så positivt.
Sedan fick jag healing av henne och det var skönt. jag har sovit som en stock dessa två nätter. Skönt=)
kram
Mammi o Solblomman o Stina. Ni får ta den tiden som ni behöver…
Maggan. Ät rå vitlök koka te på Cayenpeppar ingefära gurkmejran.honung. Du blir bra.
Ni andra som inte känner er så krya..Önskar jag bätring.
Tack du fina Chik en stor kram till dig de andra får också hänga med på kramen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja vill ge er lite fina o roliga bilder.O en lektion i norskaspråket.
Tack goa chik, Det har blivit lite mycket arbete nu på sistonde, Men Nu behöver jag vila lite för att hämta krafterna igen.
KRamis

Åh Maggan… Har du åkt på den där eländiga flunsan jag hade nyligen? Stackars dig…
PS… Gå inte med på att käka vitlök och chayennepeppar… Hu, det smakar vidrigt - inte blev jag bättre heller…

Godmorgon.. fast jag tror jag fortfarande inte vaknat ännu. Dagen känns lite tung faktiskt, men jag hoppas det lättar.
evrekaw! Så det hjälpte inte på dig. tog du hela packetet? För jag är lungsjuk o jag äter o dricker det så gott som varje dag, o ja har inte blivit sjuk.O då har Fam o grannar varit förkylda. Det är inte så bra om jag blir förkyld.Men det är la tron som håller mig frisk…Fast lungsjukdomen kan jag tydligen inte tänka bort.
Isafisa!! Hej ursäkta mig. Skulle givetvis hejat på dig. HEJ!!
Fick ställa klockan så jag kom upp i tid för att hinna duscha innan de skulle stänga av vattnet (reparationer) annars hade jag legat kvar ett tag till. Nu ska jag snart iväg o jobba, solen skiner och det känns helt ok.
Tack för omsorgerna chik och ewreka!
Det som oftast botar mig är att helt enklet tänka bort sjukan innan den hinner ta över.
Jag har inte tid och lust att vara sjuk, så det blir en dos ignorera plus alvedon i värsta fall. 

#29 Ja hur vaknar man utan duschen? Jag är ett lik som kliver in och "människa" först när jag kliver ur…
Idag är det precis 29 år sedan jag fick min yngsta son…..det känns i kroppen…hm!
Annars har jag haft en bra dag hitills..Ha det gott resten av den 30 mars!
Hälsningar till sonen och ett grattis.
Gokväll på Er alla goa människor här. Hoppas Ni har haft en fin dag. Har kommit hem från jobbet nu. Funderar på en liten promenad. Får se hur det blir. Ha det så gott
Var rädda om varandra