Rösta i valet
Nu är detta bara en enkel fråga om ni har bestämt er för vad ni ska rösta på eller inte rösta alls.
Snälla ingen politisk diskussion.
/Maria
Har bestämt det sen länge. Lätt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ska rösta, men har inte bestämt mig än vad vilket parti jag ska rösta på.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag har bestämt mig.
/Maria
Att rösta är både en demokratisk rättighet och skyldighet. Ju fler som inte röstar, desto skörare blir demokratin. Jag kommer att rösta och vet vad jag tänker rösta på.
/Désirée
Jag har bestämt mig.
// Harley
Inte bestämt mig. I princip alla partier tycker annorlunda än mig i någon fundamental fråga.
Så det blir alltid att försöka hitta det som i snitt känns minst dåligt.
Och dom partier jag kanske står ideologiskt närmast, tycker jag har hemska partiledare. Och den partiledare jag tycker är bäst politiker, delar jag inte värderingar med.
Så svårt.
Mvh // Johan
#6: Det är ungefär samma för mig, så därför har jag svårt att bestämma mig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Att välja bort är mycket lättare än att till slut välja….
"Don't Panic" (Douglas Adams)
Jag har bestämt mig.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Röstar på samma som vanligt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Inom samma block som jag röstat på innan genom åren.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag tänker rösta på samma parti som jag alltid röstat på.
Sajtvärd Katter iFokus
Bestämt sedan länge :)
MVH Alva <3
Jag kommer rösta, men är lite ambivalent. Jag tycker inga partier är bra i dagsläget, det parti jag tycker bäst om, vill jag inte ställa mig bakom vissa av deras åsikter.
Jag kommer att rösta på det parti som jag röstat på dom senaste valen . Ingen tvekan alls för min del.
Jag kommer rösta men vet inte vilket parti. Inför förra valet så kontaktade jag en politiker inom det parti jag tänkte rösta på lokalt. Jag gav han två påståenden och sa att du får välja en för ekonomiskt kan vi inte ha båda. Han var envis och tyckte båda. Sa till honom att jag inte kan rösta på honom och hans parti.
Mvh
Mig
Är synd att det är typ hopplöst att hitta ett bra parti idag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Velar mellan olika alternativ.
Jag vet vad jag ska rösta på.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Jag kommer att rösta på samma block som alltid, men det blir ett parti i riksdagsval och ett annat i kommunalval. Vilket av dem det blir i regionval har jag inte riktigt bestämt, behöver kolla upp det bättre! De senaste åren har jag haft regelbundna möten med lokalpolitiker via jobbet och det gör att jag inte kommer att rösta på samma parti lokalt som i riksdagen. Vissa människor passar helt enkelt inte att ha någon makt.
Nalle Puh - A.A. Milne
För mig finns det bara ETT parti!
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu