Jag röstade igår.
/Désirée
#1😉
/Maria
Får inte rösta.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag ska rösta ikväll.
Gjorde ett test igår om vad man ska rösta på.
Mvh
Mig
- Redigerat 2025-09-21 10:19 av 91Marran
Jag skippar röstningen… och funderar allvarligt på att skippa att rösta öht i framtiden.
För vad vet vi egentligen vad vi röstar på?
Känslor är ju sånt som kommer och går. Likt molnen på himlen. Likaså gör ju tankarna…. så det kan hända att jag ändå ändrar mig.
Det som stör mig med den demokratiska rätten att välja….
Det är att det blandats in så mycket fulspel och elände i de politiska kretsarna och det kompromissas så till den milda grad de demokratiska rättigheterna inte längre är. Vad de en gång var…. Det verkar inte finnas några anständiga normer kvar….
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
- Redigerat 2025-09-21 10:36 av Stjärnskott
Nu har jag röstat.
För mig är det självklart att rösta när vi lever i en demokrati.
Jag är inte särskilt insatt i kyrkovaleich röstade inte på någon person utan följer bara mitt "politiska hjärta"😉
/Maria
Det finns bara ett sätt att upprätthålla demokratin och det är att rösta på något av dom partierna som värnar om demokratin och alla människors lika värde, oavsett etnicitet, religion eller hudfärg. Dom som inte röstar spelar dom fula fiskarna och dom som vill avskaffa demokratin rakt i händerna.
/Désirée
Skall rösta om några timmar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag personröstade denna gången.
Mvh
Mig
Jag är inte stolt att säga att jag röstade inte. Jag har så svårt att få grepp om vad de valbara står för och vad som passar mig. Dessutom har regnet mer än vräkt ner och det inerkade också då jag inte har bil..
Riksdagsvalet har jag aldrig missat.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jag har självklart röstat! Gläds åt att det verkar ha gått dåligt för de jag röstade emot.
Sajtvärd Katter iFokus