Mors dag
Idag Ă€r det Mors Dagđ
Ăr det nĂ„got ni firar?
/Maria

Vi ska ner till minneslunden och tÀnda ljus.
Planen var att fira mannen idag eftersom att han fyller Är imorgon men eftersom att jag fortfarande Àr sjuk sÄ Àr firandet instÀllt
Stolt Àgare till tre La permer
Ja, brukar nyttja morsdag för att hitta pÄ nÄgot trevligt med min mor.
Jag har i alla Ă„r ogillat sĂ„dana dagar och det vet min son. Det blir lunch hos honom i morgon istĂ€llet đ
Jag gillar ju inte ens min födelsedag đ
/Maria
Brukade alltid fira mor med blommor och lite gott gör sĂ„ Ă€n idag fast hon dog för ett Ă„r och tvĂ„ mĂ„nader sedan sĂ„ nu stĂ„r hĂ€r en fin bukett den fĂ„r bĂ„de hon och mormor men Ă€ven morfar som skulle ha fyllt 119 Ă„r idag đčđčđč
Jag besöker sÀllan mammas och pappas grav trots att vi bor sÄ nÀra kyrkogÄrden.
Jag betalar för skötsel av graven och jag kollar till nÄgon gÄng och den ser alltid fin ut.
/Maria
Vi firar inget sĂ€rskilt, men jag fĂ„r kanske en blomma eftersom vi skulle ses Ă€ndĂ„ i familjen. đ
Jag har satt en vas med blommor vid min mammas och svÀrmors lilla minnesplats hÀr hemma. Det blir inte av att Äka till minneslunden idag.
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Vi brukar fika lite pÄ mors dag.

Nej. Har inget intresse av sÄna hÀr dagar
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Min mamma fyller Är imon,sÄ brukar slÄ ihop de tvÄ. Imon ska vi ut o Àta o sÄ tÀnker jag att förhoppningsvis kommer jag sommaren sÄ jag kan köpa nÄgon sommar vÀxt till henne
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Jag firar alltid mamma. NÀr farmor levde besökte vid henne. Mormor fick alltid ett fint vykort. Skickade ofta vykort till henne men ett extra fint vid morsdag.
Mvh
Mig
Ăr sĂ„ dagvill sĂ„ jag har missat att det Ă€r i dag.
FĂ„r tĂ€nda ett ljus pĂ„ balkongen i min lyckta i stĂ€llet.đđŻïž
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!