Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 191 ggr
Maria
3

Godmorgon fredag 14 mars

Godmorgon på er.
Vi har minus sju grader. Brrr.

Ha en fin fredag alla.

/Maria

NeferNefer
1

God morgon! Ett tunt snötäcke har vi här, och vi har också minus sju grader. Solen skiner så vackert!

"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon

MonicaLagerquist
1

God morgon
Sju minusgrader hos oss också

Ha en bra fredag

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
3

Morgon!

Snöar, hoppas att detta är sista nu men vet man aldrig, ska töa bort under dagen. Var på Al Pitcher igår - så himla rolig! Utmaning för mig på engelska men det gick jättebra, han har så förståelig engelska. Men aj min mage, av allt skrattande haha! Var lite för trångt bara i salen, kan säga att långa personer hade trångt fram och om man är större person hade man inte fått plats i de smala stolarna.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon,
Här är det oxå -7 grader, ,brr, så kallt.
Tur man har sockor på sig. . 😀❤️👌

Önskar er alla en mysig Fredag. Min söta kisse Tjatte hälsar .
Kram 😀♥️

HH 🙂

• Redigerat 2025-03-14 06:59 av Soligajag1
flocken
2

Godmorgon
Nu har jag gått på stalltjänst tills imorgon kväll. Hästarna ute och strax jobba några timmar innan jag åker dit igen.
Ägaren är bortrest så jag o hennes man får hjälpas åt.
Solen skiner och blir nog en härlig dag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[GTBLovesAnimals]
1

8- här😖😐

[solljust]
1

God Morgon !

12 minus och solsken men det blir varmare under dagen såg jag men jag behövde ha skiddressen på nyss när jag var och handlade och det var rätt tänkt det är ganska så bitande kyla men härligt jag som älskar minusgrader.

Fredag igen ha en fin sådan alla 😊

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Det är kallt i vintrig mars. Längtar efter vårvärme.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

DesK
2

God morgon 😊
Här är strålande sol, ca 1 minusgrad och lite snö på marken, alltså en riktigt fin vårvinterdag 😊
Ska strax köra in Silverpilen till dottern, som ska ha den över helgen 😊

/Désirée

CasaRamon
2

Håll ut, vårvärmen kommer nästa vecka, enl prognos, iaf i södra halvan av Sverige. ☀️🥀🌷

Lona
3

Kallt och strålande sol och lite pudrig snö. En fin dag för min bästa kompis hund att få vandra vidare till de sälla jaktmarkerna.
Sov gott älskade F och tack för många roliga minnen! Mina tankar går förstås till hans matte som mist sin käraste vän efter fjorton år tillsammans.❤️🐾

Ha en fin dag alla och ni som har en fyrbent kamrat, ge dem en extra klapp idag! ❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

beem
1

Godmorgon. Sol från en molnfri himmel och -4° . Det är en fin dag.
Ingen sport på TV idag så då ska jag ta itu med mina växter.

PSX_20250102_192121.jpg

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2025-03-14 11:40 av beem
Maria
0

#11 Så sorgligt 😪

/Maria

MonicaLagerquist
1

Yngste sonen ringde nyss han och sambo och baby kommer ut och äter med oss ikväll

Stolt ägare till tre La permer

Tarotstollan
0

Solsken och + 2 grader.
Har tvättstugan och har inte tvättat på sex veckor, så det är en hel del att ta hand om.
Fortfarande förkyld och har svårt att andas, extra jobbigt i alla trappor. Blir ändå som vanligt att jag måste vila när jag är klar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!