Nya röda kängor
Var de inte sköna?
Jag vill inte beställa på nätet för jag blir besviken, vill se och känna på saker jag ska köpa.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Beställer bara från kända sidor, finns för många skräpsidor tyvärr
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Jag tycker de ser jättesköna ut🙂
En enda gång har jag beställt skor på nätet och det var för flera år sedan.
Ett par sommarskor som jag använder än idag.
Annars håller jag med Aggelin. Jag vill också prova och känna.
/Maria
#0: Jättesnygga och ser sköna ut.
Skor är svårt att beställa men jag har beställt från Lilla Skobutiken. Har aldrig haft så sköna. Köpte först blå och sen blev det svarta också.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2025-02-19 12:12 av beem
Kängor av fabrikatet Columbia har jag då och då beställt på nätet och alltid varit nöjd. Upptäckte dem av en slump i en sportaffär för flera år sedan. Det är enda gången jag sett dem i en fysisk butik.
Om du inte gillar kan du ju lägga ut på någon lokal Facebooksida så går du tillbaka lite pengar och behöver inte packa och skicka.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Bär alltid samma skor. Ett par vans av en viss modell. Brukar då alltså beställa dem när min far beställer andra tränings saker från samma butik.
Annars beställde jag nyligen stövlar. Men jag beställer enbart från två hemsidor som jag alltid använt och där jag vet hur storlekar och modeller funkar.
Jag beställer nästan bara skor o kläder.
Gympaskor samma märke hela tiden.
Övriga skor med klack. Då bryr jag mig inte om de är sköna. För de är inga gå/ uteskor. Utan mer prydnad och snyggt för tillfället
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#6:
Tack för tipset. 😃👌
HH 🙂
#0 Jag tycker de ser snyggare ut i verkligheten på dina foton.
/Maria
#10: Det tycker jag också.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#10:
Tack så mycket . 😃❤️👌
HH 🙂
#11:
Det är kul.Då ska jag ge dem en chans. 😃❤️👌
HH 🙂
Beställer varken kläder eller skor från nätet, eftersom de kastas om man returnerar. Vill inte ha något med detta vansinne att göra.
#14: Jag har aldrig behövt returnera. De två sidorna jag beställer från anger alla mått man behöver för att kunna reda ut storleken.
Tror att anges måtten så undviks en stor del av svinnet då kunden i alla fall får rätt storlek.
Sedan är jag villig att sy så även om något inte skulle sitta 100% rätt så syr jag om. Men faktiskt har jag oftare problemet med fel passform om jag försöker hitta kläder i en fysisk butik.