Godmorgon måndag 24 juni
God morgon.
Strålande sol här men "bara" 13 grader än så länge. Är uppe tidigt för har läkartid snart. Egentligen vill jag mest sova mer, haha.
Hur startar dagen för er? :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Godmorg.
Här är 15 grader och lite mulet.
Jag har sovit som en stock.
/Maria
Juste. Fått extremt torra läppar som dessutom svullnat upp så ser inte riktigt klok ut. Ugh, och jag ska ut bland folk idag, jag vill inteeeeee.
God morgon
Sol och 18 grader nu på morgonen
Inga direkta planer för dagen Jag är lite sugen på att åka ut på sjön-Vi får väl se hur det blir
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer
#3 Så gode de ser ut
Stolt ägare till tre La permer
#5:
Tack så mycket Monica😊😍
HH 🙂
God morgon!
Ledig idag. Måste veckohandla. Så blir jag& sonen som får åka och göra det. Annars ingenting planerat idag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon!
16 grader och sol här.
Idag ska jag packa klart allt inför ett läger som börjar imorgon. Sedan tänkte jag kanske fara på loppis. Och så har jag ridning ikväll ännu.
Ha en fin start på veckan alla!
God morgon!
#2: Det är inne med ankläppar ju! På med lite rosa läppglans och du är en riktig modetjej! 😅
Jag har tandvärk som f…n men har jag uthärdat helgen ska jag väl klara mig till i morgon em, tänker jag. Nu begriper jag hur folk förr kunde gå till smeden och be honom dra ut en kindtand med en hovtång!
Annars så är jag rätt trött. Inser att "förkylningen" i våras förmodligen var covid som sitter i och fortfarande påverkar kroppen - och som väckte tanden.
Färdiggnällt för idag.
Två veckor tills lille Lasse kommer! ❤️🐾
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
- Redigerat 2024-06-24 11:21 av Lona
Haft läkarmöte med ny läkare, hämtat ut recept, och småhandlat. Klockan är inte ens 12 och jag är typ redo att gå och lägga mig jag är så trött. xD
Godmorgon. Mulet och blåsigt 19°. Vad blir det av denna dag …..ja det vet jag inte. Har inga särskilda planer. Blir väl lite småplock hör och där så det ser representatabelt ut 😀
Ha en fin start på veckan alla ni där ute
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Sovit dåligt och när jag satte på datorn så krånglade den och nu kan jag inte komma in med Google Chrome läsaren.👿
Har hållit på i några timmar med att försöka fixa det men det går inte.
Är så trött nu, så jag skall gå och lägga mig igen.🥱
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3: Wow så gott och så snygga
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#3: Ser smarrigt ut 😊😀
/Christina
#14:
Tackar så mycket!!
Min väninna fick med sig en låda hem. 😊☀️😍
Som en peng för att jag får åka och handla med henne.
Nu va vi ute på landet ( Irsta) en platta ägg -60:- , tyckte det va billigt.
Kokar några nu till lunchen. Potatis och sill + äggen , lite kaviar . rödbetor .
HH 🙂