Chocka släkten
Nu har jag sålt lägenheten. En bostadsrätt. Helt underbart läge men har fått nytt jobb i närbelägen stad och ids inte pendla varje dag. Har dessutom en kvinna på gång in i mitt liv och det passar bra nu för vi kan dra igång en nystart tillsammans. Ingetdera vet mina närstående om. Det kommer att bli en total överraskning för dem - igen. Varför berättade jag inte tidigare? Jag vill inte höra nåt neggo. Jag kör på nu enligt plan. Det är min plan och den är inte sotad av andras åsikter. När jag berättar så är det redan klart. Ingen återvändo.
Jag är inte purung men vill inte sitta här i denna lägenhet och vänta in pension. Hela bostadsområdet är supervackert MEN som andas Långvård eller "inför pärleporten". För mig är detta Livskvalité. Att våga utmana sig själv och kasta sig utför dessa stup och jobba för en mjuk landning.
Lycka till!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hoppas allt går bra. Lycka till!
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Hoppas dina anhöriga tar det med ro.
/Maria
Mina döttrar har kanske ett å annat å säga men…. det har de alltid. Jag får ta det med ro. ;)
Lycka till! 💐
/Désirée

Lycka till.Det är ditt liv .Lev det som du vill.
Stolt ägare till tre La permer
Låter ju helt fantastiskt. Man ska göra det som känns rätt och inte lyssna för mycket på andra
Lycka till.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris