Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 169 ggr
MonicaLagerquist
1

Glasögon

Ni som har glasögon.Tar ni av dem när ni borstar tänderna?

Stolt ägare till tre La permer

Scorpio97
1

Nej, det gör jag inte. Jag tar bara av mig glasögonen när jag ska duscha, tvätta ansiktet eller sova, och sedan tar jag på mig dom igen så fort som möjligt.

//Jessie

• Redigerat 2023-08-29 19:42 av Scorpio97
Fridaaaa
1

Nej. Finns det ingen anledning till att göra :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
3

Jag brukar tvätta ansiktet innan eller efter jag borstar tänderna så glasögonen är av men inte just på grund av tandborstningen 😉

/Maria

Tarotstollan
1

Jag har inte ens tagit på mig dem innan jag tvättat klart mig. På kvällen åker de av innan jag tvättar mig men tar på mig dem efter att jag är klar igen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

kara_murray
0

Det beror lite på men oftast är glasögonen på när jag borstar tänderna.

MonicaLagerquist
0

Jag tar av glasögonen när jag borstar tänderna tvättar ansiktet efter tandborstningen.

Stolt ägare till tre La permer

[Vargnatten]
2

Dom åker av för det stänker så lätt upp på glasögonen när man borstar tänderna 👓

Carmarino
1

Eftersom jag ser hyfsat bra utan glasögon (är närsynt) på avstånd runt 1-2 meter så använder jag sällan glasögonen när jag rör mig i lägenheten.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lona
1

Nej, jag har faktiskt inte ens tänkt tanken.😀
Glasögonen är på så mycket som möjligt, med andra ord är det bara när jag duschar, tvättar ansiktet eller sover som de är av.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

citytjejen
0

Glasögonen är på under tandborstning. Brukar oftast titta på tv eller gå runt i lägenheten medan jag borstar och vill inte göra det utan glasögon eftersom jag ser ganska så dåligt 😄

/Christina

Zadeira
0

Tar i princip aldrig av mig glasögonen mer än i duschen eller precis när jag tvättar ansiktet.