Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 179 ggr
MonicaLagerquist
3

God morgon onsdag 16 augusti

God morgon
Mulet och 17 grader.Det blir nog en hemma fixar dag idag
Min äldsta syster besöker pappa idag.
Yngste sonens flickväns föräldrahem ligger ut till försäljning och vi följer spännt budgivningen.Håller tummarna för att två miljoners gränsen ska överskridas idag.

Ha en bra onsdag.

Stolt ägare till tre La permer

Zadeira
2

God morgon. Idag ska jag på möte. Fram till det tänkte jag slutföra städningen jag påbörjade i köket igår.

Maria
4

Godmorgon på er.

Lakritz är som vanligt efter gårdagens strapatser hos veterinären.
Han kom fram i går kväll och var ganska hungrig. Han har sovit jämte mig i natt. Så gott.
Här är småregn och 16 grader.

Ha en bra dag alla.

/Maria

aggeelin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Solen skiner! Härligt!

#2 så fint att Lakritz mår bra igen!
Jag njuter av solen men är snart på jobbet, och rättar komplettingar och från imorgon omtentamen, suck.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
1

God morgon!

Strömlösa = inget morgonkaffe :O
Se när strömmen kommer tillbaka.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
1

#2: 💕😃

Så skönt att höra att Lakritz mår bra !!

HH 🙂

Soligajag1
1

God morgon !

Härligt väder ute, solen skiner och det är 18 + nu .

Tvättstugan nu , klar vid 10 , sen till min syster som ska bjuda på pizza i sin pizza ugn! Gotti gott , , bilder kommer senare !!

Ha en fin Onsdag alla.

😊😃💕

HH 🙂

Calcifer
2

God morgon. Boendestöd om dryga 5 timmar.

Uppehåll just nu men med min otur så börjar det väl vräka ner precis när vi ska ut och gå.🙄

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

• Redigerat 2023-08-16 08:28 av Calcifer
worst
1

God Morgon!

Solen skiner och skiner, och de lovade 25 grader idag. Än finns det kvar lite sommar!

Idag ska jag ta hand om fyra kilo tomater. Jag börjar med den spännande kokningen av marmelad. Stelnar den eller blir den en vattnig sörja?

DesK
0

God morgon 😊
Gråmulet och 16 grader.
Skönt att Lakrits mår bra igen 🐈‍⬛
Önskar alla en fin onsdag 😊

/Désirée

Maria
1

Lakritz ligger under våra sängar. Jag försökte lyfta honom och då fick han ett spel igen.

/Maria

beem
0

#2: Så skönt att han är sitt vanliga jag igen.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

beem
1

Godmorgon. Mulet och 18°. Det har regnat rejält igår kväll och i natt. Tur jag bar Pelargonerna under tak.
Jag önskar er alla en fin dag.

Sorgen är kärlekens pris

Maria
1

#11 Jag trodde det men jag skulle lufta upp honom i knät och han blev livrädd. Trycker under våra sängar sedan dess.

/Maria

beem
1

#13: Åhh lilla kisse var väl rädd att det skulle bli vet besök igen

Sorgen är kärlekens pris

[Vargnatten]
2

#13: Vad jobbigt för lilla gubben och katter kan verkligen bli rädda men hoppas han varvat ner redan och jag känner igen det där en del katter hatar buren andra tycker den är jättebra och rolig.

Jag brukar ha mina burar stå framme utan gallret så dom kan gå in där när dom känner och vill det är ett sätt att kanske få bort rädslan och det här är vanligt att katter ogillar buren lika hos vet en del är så lugna och två av mina blir passiva vet får göra sitt jobb medan den ena han bara fjäskar och ska gosa med veterinären så det är svårt att undersöka honom för han ska bara vara go och fjäska in sig och sitter jämt som en hare på bakbenen och fjäskar in sig så mycket han bara kan med veterinärer 😂

Hoppas Lakritz känner sig lugnare nu 😎