Godmorgon fredag 9 juni
Godmorgon på er. 16 grader har vi just nu och strålande sol men det blåser.
Hoppas ni får en härlig fredag.
/Maria
God Morgon !
En fin Fredag till er alla 😎
God morgon 😊
Rätt kall natt, ca 6 grader men solen värmer fort, nu 13 grader och blir nog över 20 grader under dagen. Idag blir det några vändor till ÅVC, en av killarna lånade med sig en släpkärra hem över helgen. Ha en riktigt fin fredag 🤗
/Désirée
God morgon!
Ledig - underbart. Varit mycket denna veckan, så huvudet är totalt slutkörd. Så blir att vila upp sig. Nu ska jag ta en kopp kaffe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4:
Så skönt för dig !! Vila ut ordentligt , det behöver man för att orka med.
😀❤️Trevlig fortsättning på din ledighet.
HH 🙂
#5 Ja verkligen :) Jobbar bara nästa vecka med sedan är det semester :)
God morgon alla underbara människor.
Nu är det 12 + här och det kommer att bli en varm dag .
Ska passa på att njuta av solen en stund sen.
Ska ta med mig min söta goá kisse Knatte oxå. 😀🌞❤️
Mina tankar går till min älskade syster som gick bort i December förra året.
Saknar henne så mycket .Hon va min fantastiska syster med det godaste hjärtat av alla.
Ha en fin dag alla.
❤️
HH 🙂

God morgon
Vaknade i morse med en känsla av glädje och tillförsikt.
Det var länge sen.
Sol och sju plusgrader.
Ha en skön fredag
Stolt ägare till tre La permer
#8 Härlig känsla 🙂
/Maria
God morgon!
Är hemma idag med huvudvärk. Jobbar lite också och det är ganska lugnt på den fronten tack och lov. Var i Norrköping hela dagen igår på en utbildning som inte gav särskilt mycket alls 😐
Men det är fredag och det är väldigt skönt!
/Christina
Blir vårdcentralen kl 14 med sonen, misstänker öroninflammation
#11 Aj då. Hoppas han får hjälp.
/Maria
#12 Ja hoppas. Blir inte kul om han får pencillin, den var helsike förra året när han hade öroninflammation, då var det andra örat men då sprack det.
#13 Vår son var ett riktigt "öronbarn" när han var liten. Så många penicillinkurer ha ätit och så många gånger till sjukhus. Fyra gånger fick han rör inopererat men de bara ramlade ut.
Då träffade vi på en läkare som tyckte att vi skulle avbryta allt och börja med att skölja näsan med koksalt morgon och kväll. Sedan dess har han inte haft någon mer öroninflammation.
/Maria
God eftermiddag. 19 grader men känns inte alls som det. Känns kallt och rått faktiskt. Men har fönstret öppet och släpper in lite luft. Det är studenten idag så jäkligt livat på stan och jag bor ju nära parken där allt händer också. Helt okej, jag tog också studenten en gång i tiden så har inga problem med att det är livat. Däremot har jag ingen lust att gå dit och "vara med" i kaoset, haha!
Ska bli jättevarmt över helgen och till veckan, så ska se om jag kan gräva fram sommarkläder så jag kan gå ut och sätta mig och ha picknick nere vid älven då.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Alla mina fem var öronbarn.När vi var på vårt 500 besök på öronmottagningen bjöd vi personalen på tårta
Stolt ägare till tre La permer