Hand Cream
Sist köpte jag en på ICA. Jag brukar blanda. Eller så använder jag min bodybutter med oliv från Body Shop.
/Maria
Använder varken handkräm eller nån hudlotion. Överlag så lite produkter det bara går.
#1:
Okej , , där handlade jag mycket förut på Body Shop, jag fick en sminkning av min dotter där för ett antal år sen .
😊❤️ Dem harbra produkter . Min dotter är känslig , har eksem så där köpte jag hennes julklapp.
HH 🙂
Jag använder handkräm från The Body Shop. Tycker det är toppen med små tuber. Har en i väskan, en i necessären, en på sängbordet osv😊
/Fia ☁️
Ja, jag använder mycket hand kräm och även kroppslotion. Huden har blivit extra torr sedan jag fick diabetes.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#4:
Om du har tips om någon bra hand kräm från Bodyshop tar jag gärna emot den, förr köpte jag alltid en större burk med mango , men kan inte ha en så stor burk i hand väskan.
HH 🙂
#6 Denna jag länkar är bra om man har väldigt torra händer. Jag har inte supertorra händer så jag köper den jag tycker doftar godast. Jag har en mango, en jordgubb, en moringa.
Ofta finns det att man kan köpa en box med kanske 3 olika i😊
https://www.thebodyshop.com/sv-se/haender/handkraem/hemp-hand-protector/p/p000461
/Fia ☁️
- Redigerat 2023-02-23 08:00 av RackarFia
Min favorit.
Och som jag skrev i recensionen så svider det inte vid applikation, ens när man är narig om händerna.
Kan fortfarande bli rätt torr om händerna då jag tvättar dem ofta, men det blir inte blödande sår längre. 😊
https://m.jordklok.se/sv/articles/2.40.1282/desert-essence-pumpkin-spice-hand-repair-cream-118-ml
- Redigerat 2023-02-23 08:37 av [Moon AppleGrey]
HTH hudkräm med karbamid alt LIDLs fotkräm med karbamid (Cien) den känns som HTH kostar bara mycket mindre den funkar bra till händerna med + ansiktet. Svider lite om man är jättetorr men ändå bäst när man är riktigt torr + parfymfritt är dett
#5 Såg att det står stort på LIDLs fotkräm med 10% karbamid att den är lämplig för diabetiker bara ett tips jag tycker den är jättebra