Långpromenad
Hejsan,
Idag ville jag ta en promenad till pappas boende för att se hur lång tid det tog och om det va jobbigt .
Jag har bra gympa skor så det gick bra. Tog en paus vid en bänk på stan .
Sen fortsatte jag ,
Tog lite foton då och då , 😊🥰
Så att kompisarna såg att jag hade gått hela vägen till pappa.
😊😃😂😂
När jag kom fram blev det toaletten , sen fikade vi och spelade kort,
Pappa blev trött och ville vila 🛏
Bilderna går inte att få i ordning , Nr 3 och 5 är på pappas boende och en till längre fram.
Jag tog bussen hem . .
HH 🙂
- Redigerat 2023-01-31 10:08 av Maria
- Redigerat 2022-07-19 16:26 av Soligajag1
Hur långt var det?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1:
10 km , 1 mil alltså , , ujujuj, , vad jag gick o gick .
Nej , skojade , jag har gått längre , , men det blir jobbigt när man inte har gått så långt på länge.
HH 🙂
Kanske blir det en tur i höst med andra bilder?
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Oj oj. Det var åratal sedan jag gick så långt.
/Maria
Bra jobbat 👏
Gillar den känslan i kroppen efter en sån långpromenad. Men du gjorde rätt i att ta bussen hem 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3:
Ja, , bilderna va väl inte så lagom tänkt tagna , , jag bara gick o gick , , tycker om att gå i naturen , då blir det andra bilder .
HH 🙂
#4:
Tackar !!
Ja, , det är nog olika för mig med men i Söndags när jag va på Baklucka loppis blev det en lång promenad med.
Men då gick jag med en kompis och vi "babblade" på vägen, då brukar tiden rulla på, , "ler"
HH 🙂
#5:
Tackar Tackar , , ja, kände mig stel sen, , för jag va tvungen att gå en runda till affären , då kände jag det i benen och vaderna .
Hoppas jag kommer upp imorn bitti , har lovat min syster att vi ska åka till badstranden .
HH 🙂
Bra jobbat! Heja dig! 👍😊
/Désirée
#6: Spelar ingen roll det är bara kul att se årstidsväxlingarna - bra gjort och trevligt presenterat!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#9:
Tack så mycket!
😊🌺👌❤️
HH 🙂
#12 Grannens vovve kan vara en Tollare 😊
/Désirée

Det r skönt att gå.
Längtar tills valpen kan gå lite längre.
Stolt ägare till tre La permer
#13:
Okej , tackar så mycket !
Ska strax ta ryggsäcken och börja traska till min syster , nästan lika långt som till pappa. Härligt med en lång promenad!!
Önskar er en fin dag Desk och Monica , drick mycket vatten!
Tänker baka sen men en annan dag , dessa baguetter. Så goda blev dem , med oliver i .
HH 🙂