Godmorgon fredag 8 april
God morgon på er.
Nollgradigt här. Brrr.
Skönt med fredag i alla fall
Ha en bra dag.
/Maria
Godmorgon.
Fyra plusgrader och moln. Det mesta av snön har i alla fall smält bort.

God morgon
Nollgradigt och massor av snö.
Vi får väl se om vi kommer iväg till svärmor. Vi har sommardäck på bilen.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊 Minus 2 grader och det har snöat inatt. Skönt att jag inte har bytt till sommardäcken än. Idag blir det vårdplaneringsmöte och sen en tur till Orienthuset 😊 i kväll blir det mitt första besök i vårt eget café & diner, Nellies https://www.nelliesdiner.se/
/Désirée
Godmorgon
Usch sånt väder! 🤢🤢🤢😬 Massor av snö ute. Jag får ta mig tidigt till jobbet idag. Få se hur det går för de andra som ska dit!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här snöar och blåser det ordentligt. Tog mig ändå iväg till busshållplatsen men tio minuter efter att bussen skulle ha kommit kom jag fram till att den nog är inställd. Ingen info om min busslinje varken på hemsidan eller i appen, och telefonnumret för information var såklart överbelastat.
Så det var bara att plumsa hem igen. Det hade ju varit trevligt att veta innan man gav sig hemifrån. Nu, drygt en timme senare, står den som inställd. Tåget jag skulle ha tagit efter bussen verkar däremot ha gått med lite försening bara.
Jag antar att jag får jobba hemifrån idag helt enkelt.
//Jessie
Här snöar också nu🥶
/Maria
Blåser rejält men blå himmel. Blir nog en härlig promenad. Idag går vi ner till kyrkogården och tänder ljus till vår dotter. Alltid den 8nde. Pappa åker ner i em då han vaknat efter en jobb natt.
Imorgon blir det en tidig morgon för att åka ner till fridaaa och gratta hennes son.
Tonåringen var lagom glad att vi åker kl 08 en lördag 😂
Leverera 2 kaniner på vägen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon från ett 4 plusgradigt halvklart söder. Inte mycket att göra idag eftersom jag har bara två lektioner med en väldigt lång håltimma emellan…
Ska kanske, kanske ut och fotografera beroende på hur vädret blir. Förhoppningsvis också hälsa på min gamla skola.
God morgon! 5 plusgrader och regn här. Vanlig jobbdag för mig.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Edit. Min sista lektion blev inställd 😂 Nu känns det verkligen hopplöst att gå till morgonens lektion då vi har vikarie, kan lika gärna jobba hemma.
God morgon.
En minusgrad och det har kommit snö under natten. Så otroligt meningslöst.
God morgon !
Ojojjo, , , snö , snö och ännu mer snö . 8:e April , , kan tro det är den värsta vintern .
0 grader , , Blir inne o myser idag!
Trevlig fredag till er alla !
HH 🙂