Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 110 ggr
Soligajag1
1

Mobilskal till IPhone 7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan ,

Beställde ett mobilskal till min Iphone från Fyndiq.se 😊
Riktigt coolt tycker jag det är .

Brukar ni beställa från nätet ?
På några företag som ni tycker är bra , Lyko.com beställde jag smink från . Det va helt ok 👍

HH 🙂

Maleficum
2

Brukar beställa apoteksgrejer från Apotea men i annat fall gillar jag inte att beställa saker över nätet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

kara_murray
2

#0: Vilket färgrannt skal!! Jag beställde oxå nya mobilfodral till min mobil igår från fyndiq.se…. de kommer nästa vecka. Jag har de senaste åren beställt en hel del och med pandemin så lite mer än vanligt men försöker i första hand gynna de lokala företagen..

Soligajag1
0

#1:

Okej , förstår. Så är jag med , köper helst i affären, butiken när jag handlar annat .

HH 🙂

Soligajag1
0

#2:

Okej, , ja, , tyckte det va lite annorlunda.
Ska kolla om det finns andra varor att beställa .

Lycka till!

HH 🙂

Maria
1

Ibland beställer jag på nätet men det är ganska sällan. Har så mycket bra butiker i närheten.

/Maria

Soligajag1
0

#5:

Förstår , jag tycker oxå om att handla i butiken , men det här va så praktiskt, sen kom paketet i brevlådan. 🥰👍

HH 🙂

Tarotstollan
1

Min telefon är så gammal så jag tror inte det finns några mobilskal till den längre.
Jag köper mycket böcker från nätet och några målar grejer när jag hittar sådant som är spännande, billigt och svårt att få tag i affärerna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7:
Okej ,ja , vi alls har olika telefoner ,
Det finns dem som har äldre modeller fortfarande.

Jag har tur , brukar få ta över en Iphone efter Helena , min syster. 😊

Jag betalar mina räkningar via mobilen .
Sen tycker jag det är så bra med Facebook, brukar köpa en del varor där , denna pumptermos, ska ha den på Loppis sen .

Betalade via Swish . 😊

HH 🙂