Godmorgon onsdag 23 juni
God morgon på er. Jag har vaknat tidigt idag.
Vi har 15 grader och det ser ut att vara mulet.
Ha en bra dag mitt i veckan alla.
/Maria
Godmorgon 😊 Även jag vaknade tidigt och tog en promenad med Zaki 🐕 Nu ska vi äta frukost. Idag ska vi hjälpa systrarna i klostret 😊 Ha en härlig dag allaihop 🤗
/Désirée
Godmorgon !
Ingen bra morgon , ,huvudvärk, vilar ett tag , , hoppas det går över , ska handla idag inför Midsommar .
Ha en fin dag alla.,
HH 🙂
God morgon.
Det är mulet här också, och sexton grader. Jag tycker det är rätt skönt att det inte är så varmt.
#2 Krya på dig.
/Maria

God morgon
#2 Krya på dig!
Nu är mannen på väg hem så om fem sex timmar är han väl hemma igen.
Mulet och 15 grader jag saknar reden solen och värmen.
Ha en skön onsdag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon alla!
Mulet i Peking idag. Hjärnan seg och vill inte vakna till. Segt!
Men skönt med svalare luft 18+, det kom en liten skur just nu…Mvh/WL
#4 , #5 , , Tack fina Maria o Monica ,
Mår lite bättre nu ,
Visst saknar man solen Monica, helt rätt , som det ser ut nu här verkar det inte bli fint till Midsommar , , som vanligt , , Typiskt.
Då sa jag till min svägerska att jag inte har lust att sitta ute i kylan, sitta med tröja och långbyxor, , Nej tack .
Då blir jag hemma o så kommer en väninna till mig , vi äter lite sill , Potatis , nån köttbit eller lax , efterrätt, hemma gjord glass .
Men men , , vi får se vad som händer .
Blir nog en vilodag för mig.
HH 🙂
God morgon!
Druckit kaffe i lugn och ro. Är svalare ute, jag älskar värme men nu är det mer behagligt ute. Ta dagen som den kommer idag, inga planer.
#2 Krya på dig!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Äntligen har svalkan kommit till 08-land också, puh! Dock inget utlovat regn, men man kan ju inte få allt.
Ha en bra dag alla. 😊
Jag har sovit hela dagen känns det som. Har haft sån himla huvudvärk. Kanske av sprutan igår men samtidigt så brukar jag ha sådana dagar.
/Maria
#8:
Tack Frida , , äntligen mår jag bättre , somnade med huvudet tungt , , tog ett piller så försvann det.
HH 🙂
#10:
Ojoojojoj, , , du med , så jobbigt.
Kan vara sprutan , eller kanske vädret , jag känner av det .
Idag blir det regn o mulet .
HH 🙂