Lyssnar du ofta på musik
Är du en musikdiggare?
Stolt ägare till tre La permer
Lyssnar? Nästan jämt, faktiskt.
Är ljudbokslyssnare så blir sällan musik för min del.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Oh ja! Även om jag kan uppskatta tystnad också så har jag ofta musik (eller ljudbok) på.
// Harley
Jag vill lyssna aktivt och inte på skvalmusik men nästan varje dag i alla fall.
/Maria
Hela dagarna när jag jobbar, i bil. Hemma blir det inte lika mycket men musik är en stor del av min vardag.
Har alltid radion på. Från morgon till kväll
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag väljer liksom inte utan det är radion som står på hela dagen någonstans i bakgrunden. Det är mest ljudbok jag lyssnar på.
Vad gjorde vi utan musik!!!!! Spotify, P2, ibland P4Plus, Youtube. Lyssnar gärna på P1 också, på dokumentärer, underhållning mm. Men mest musik.

Vi lyssnar i bilen. Äger inget att spela på hemma.
Stolt ägare till tre La permer
Musik varje dag
Och sonen har lyssnar mycket, gjort sedan han föddes :)
Sambon med älskar musik
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har hittat en kanal från tysk radio som spelar nonstop de idoler man har så den har jag ofta på, på datorn medan jag sitter här och skriver.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Lyssnar på musik dagligen, via Spotify. Vi har högtalare i flera rum hemma så att det hörs var man än är någonstans i lägenheten🙂
/Christina
Det är sällan tyst hemma hos mig så om jag inte tittar på videor på Youtube, serier eller film så är det oftast musik igång. Har tinnitus som jag slipper höra om det är annat ljud i bakgrunden och musik är en stor del av mitt liv.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Min hjärna fungerar annorlunda numera. Ljud och även ljuv musik i bakgrunden gör mig bara snurrig .
Däremot kan jag koppla av med lurar med musik om jag bestämt mig för att lyssna.
Lite svårt att förklara.
/Maria