Om jag hinner och orkar så brukar jag göra det.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Nej städar som vanligt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag hoppas kunna skura golvet och lägga på rena mattor.
Kan jag få hunden att låta bli grejorna, så kommer jag att pynta en hel del även om det inte blir som förr.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Nej, hade kanske gjort det om det var så att vi skulle ha besök på jul men det lär ju inte bli något i år. Hade nog inte blivit något annars heller då vi inte bor så stort, så hade oavsett firat jul någon annanstans. Så det blir vanlig städning :)
Städar som vanligt. Dammsuger varje dag,tvättar golven varannan dag, dammar varje fredag. Då tar jag även lister.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag är nog en mindre bra städare till vardags så jag försöker städa något bättre till jul - alltså som vanligt 😃 borde vara!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här städas också som vanligt och inte extra alls.
/Maria
Jag storstökar mer. Pyssel överallt!
Jag gnider och städar jämt, dammsuger varje dag och torkar golven varannan dag dammar av varannan, städar lådor och garderober två gånger i månaden samt torkar av alla snickerier så det är samma tempo året runt med katter i huset 🐈
Hade gärna gjort det men tyvärr orkar jag inte längre, hoppas fortfarande att orken skall komma tillbaka. I år är det försent men kanske till nästa år om jag lever.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#10: Jag brukar börja tidigt och ta lite varje dag. Då är det lättare att orka. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Städar som vanligt.
Stolt ägare till tre La permer
Lite mer än vanligt blir det nog.
Vi städar som vanligt. Storstädning blir närsomhelst på året då vi känner att vi orkar, vill och har tid 🤪
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik