God Morgon !
Skulle klippa gräset igår men så knasade maskinen ihop, bakhjulen låstes så jag kunde inte flytta den och bromsarna vägrar att släppa och den vägrar starta men förhoppningsvis får jag fart på den idag. Har laddat batteriet och bytt tändstift så det vore väl själva om den inte startar. Den har trögat sig hela sommaren och ut ur boden kom jag sen la token av 😮får jag inte fart på,n idag så blir jag så arg så jag sliter av ratten och köper en ny. Maskiner och teknik kan verkligen reta upp en och usch så arg jag är på den där klipparen så jag snudd på fattar eld 💣😂
Ha en fin dag alla 🙂
God morgon. Bara sju grader ute, och löven på björkarna utanför fönstret börjar gulna. Det känns som hösten har kommit.
Mårning.
#1 Sacred Spirit -l man blir galen när tekniken inte funkar, hoppas du får igång den idag.
Slömorgon och sen iväg till jobbet kl 12. Först lite te sen blir det nog en cykeltur innan det är dags för att jobba.
Jag har blivit handledare åt en nyanställd och det är riktigt roligt, i måndags var hennes första dag och hon ska gå denna veckan hos oss sen blir det järnvägsskolan i Ängelholm - så nu får hon en första inblick i jobbet och hon är taggad till tusen 😃☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mot lingonskogen….
Stolt ägare till tre La permer