Godmorgon måndag 22 juni
Godmorgon på er.
Hoppas ni alla får en fin dag.
/Maria
God morgon. Mulet och bara tretton grader ute. Det har regnat en stor del av natten, så precis allting är blött.

God morgon
Vi måste in till stan en sväng.
Mannen behöver ny skärm till datorn.Hans gamla dog igår.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon 🙂
Måndag redan , varmt ute , 20 grader . ska sitta i solen + en promenad sen.
Ha en fin dag alla . 🙂
Dessa spel på Facebook är kul , är ni med i facebook och är med i dessa spel ?

HH 🙂
Morrn!
Inget regn här men det är 19 grader och lite gråmulet.
#3 Har inte FB och kommer aldrig att ha. 😉
#3 Har FB men skriver sällan. Kollar mest😉
/Maria
God Eftermiddag !
Molnigt men varmt och mot torsdag utlovas 30 grader ☀️så nu har vi verkligen sommar men det blir lite väl häftigt. Passade på att klippa gräset när jag kom hem från veterinären . Brukar normalt göra det mot slutet av veckan inför helg men det fläktade på så skönt så jag passade på redan nu.
Har vart med min gammelkatt på 15 år som fått artros men annars är hon pigg och det var inte så farligt med artrosen som jag trodde men hon haltar en del och byter ben att halta med och rätt som så är hon som vanligt och är varken stel eller halt och dom fann inga större problem men hon har fått Metacam så kanske hon blir lite rörligare men tack och lov så verkar hon inte ha ont och det är en lättnad 🐱
Blev riktigt imponerad hos vet, ingen fick komma in i behandlingsrummen däremot fick vi gå in en och en och betala och alla skötte det så snyggt både veterinärer, hussar och mattar.
Veterinärerna kom sen ut med djuren till oss som väntade och vi fick veta utomhus hur våra djur mår. Alla var helt fantastiska med avstånd fast vi blev några stycken som stod och väntade. Nu är det här på landet och i en gammal lada så utrymme finns omkring och att sitta ner ute med katten och prata med veterinären som undersökte henne blev verkligen trevligt i solskenet.
Allt sköttes så oerhört snyggt av alla både vi med djur och veterinärerna 👍 min andra vet som jag brukar anlita där får man inte komma in och betala ens utan det sker genom fönstret och ligger vid en travbana så samma där bra utrymme för dom som väntar på sina djur och på landet. Toppen toppen att se så många verkligen göra sitt absolut bästa för att hålla avstånd och det kunde inte ha skötts bättre 😎
Önskar er en fortsatt fin dag 🙂
#7 Det låter väldigt bra hur veterinärerna har ordnat det! 👍