Godmorgon måndag 18
Godmorgon på er.
Fåglarna kvittrar och solen skiner. Det är 8 grader ute så vi får hoppas det blir en fin dag.
Ha det bra alla.
/Maria
Godmorgon 😀 Knappt vaknat . . Trött , Lägger mig en stund till 😴😴
HH 🙂
God morgon. Fyra plusgrader, sol och ingen blåst. Det ser hoppfullt ut, som om det kan bli tillräckligt varmt för att kunna greja i trädgården utan att frysa ihjäl.
Godmorgon. Solen skiner.. Hoppas på en fin dag. Precis tvättat sigges tass. Ser jätte fint ut. Kommer inte ut något var längre när jag trycker. Såret är lite större än ett nålshuvud. Ska på efterkontroll i veckan och hoppas han får ok att gå koppel promenader. Idag ska han vara hos svärmor när jag är ute med de andra hundarna.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon! Här i uterummet är det varmt och skönt, ute är det 6 grader. Jag ska upp till jobbet några timmar för att bistå en kollega med rättning (second opinion). Sen åker jag nog hem och jobbar. En annan kollega sa, personalrummet det undviker jag i dessa tider.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jobb ikväll, förlängt en halvtimme med ikväll pga personalbrist.
Tufft är det just nu, men man får kämpa igenom det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Måndag 18? 😃
Ganska härligt väder idag. Varit utomhus och fixat med allt möjligt. Finns ju en hel del att göra. Batteriet till trimmern på laddning så det är snart dags.