Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 423 ggr
MonicaLagerquist
2

God morgon fredag 27 mars

God morgon

Vi vaknade redan vid fyra och nu har jag just fixat mat till katterna och hunden.Vi ska in till Enköping och hämta upp katten som har bott hos dottern. Vi har gjort upp att hon ska ta fran Kombis saker ,sätta katten i buren så att vi bara kan öppna dörren och ta katten och sakerna utan att träffa dottern.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Godmorgon på er från ett Göteborg med ett par minusgrader. Brrr

Hoppas ni får en fin fredag.🙂

/Maria

Ljungåsen
0

God morgon. Vi har fyra minusgrader ute, och det är klart och fint. Hade det bara varit varmare på nätterna så kanske våren hade kunnat komma igång här också. Än så länge är det bara snödroppar och vintergäck som blommar. Idag är första dagen för Charlie utan smärtstillande efter operationen. Det ska bli intressant att se om jag märker någon skillnad på hur han beter sig när det går ur kroppen. Förhoppningsvis inte.

Mooniq
0

Mårning. ser fram mot 3 lediga dagar. Solen skiner men det är frostigt ute, snart dags för en promenad. 

Beställde ju ny bil för 2 veckor sen och nu har de stängt fabriken, åter till bilförsäljaren och vi pratade fram o åter. Så jag makulerade nybils-beställningen och hade tur att de har 2 relativt nya bilar till salu (okt -19) så nu ska jag bestämma mig för en av dem. De har allt som jag önskar och samma batteri/bensinmotorsystem som den jag tänkt köpa.. Corolla Hybrid.

Så det blir en promenad med roliga funderingar.. ole, dole, doff.. ☀️😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
1

Godmorgon! Det blir snabbt varmare och snart tre grader ute! Idag ska jag till jobbet på riktigt. Jag är idag inhoppare för någon annan. Det ska bli skönt att komma till jobbet en dag, några kollegor finns där. #3 Ja i dessa tider blir det förändringar. Tur att det fanns andra bilar inne.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet