Godmorgon julafton 2019
Godmorgon på er från ett småregnigt Göteborg.
Jag hoppas ni alla får en underbar julafton och att ni får lite lugn och ro och kan njuta av mat och gott sällskap förhoppningsvis.
/Maria
God morgon och god jul. Här är tre plusgrader och det regnar. Håller på att sakta vakna, sen ska jag göra de sista förberedelserna och om ett par timmar packar vi bilen och ger oss iväg. Idag är det inte bara julafton. Det är också marsvinet Adams födelsedag. Han fyller två år, och är alltså nu vuxen på riktigt.
God morgon och en riktigt GOD JUL till Er alla 🎄🤶🏼☃️
God morgon och God Jul 🌺
En lugn dag väntar så vi ska bara njuta och m gott.
Ha en underbar Jul alla 🌺
God jul 🎅 Frukosten avklarad sittandes i en hundsäng. Lät familjen sitta i soffan. Snart en promenad. Hoppas jag får en chans att vila under dagen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God jul
Har sovit som en kratta i natt. Somnade om vid sex tiden och vaknade vid åtta.
Nu borde jag sätta fart. Ut med hunden och sen fixa med det som ska fixas.
Ha en trevlig dag.
Stolt ägare till tre La permer
Nu står Janssons i ugnen och det är bara hovmästarsåsen kvar att göra.😋
/Maria
God jul 🎅🎁 och god morgon!!! Tittade igår på uppesittarkvällen - bingolotto. Kan inte minnas att jag gjort det, upplevelse men ingen vinst. Nu väntar några lugna juldagar, är ingen julfirare precis. Tycker det är skönt när det är över. Hoppas ingen tar illa upp att jag skriver så. Slog av de sociala medierna jag använder igår förmiddag och det var riktigt skönt. Kollade lite snabbt i morse och det var skönt att logga ut igen. Tror det är nyttigt att göra det ibland. Önskar er alla en skön dag oavsett vad ni hittar på en dag som denna.
Mårning och ha en underbar jul allesammans.
I fredags eftermiddag så försvann mitt internet och under helgen försökte jag få kontakt med Telia vi a deras felanmälan på deras hemsida eftersom telefonsupporten har stängt. Inget svar. I går efter jobbet så ringde jag Telia, köade 1 timme och fick sen till svar: att ja, vi kan ju lägga ett ärende på det här men du får nog räkna med en vecka eller mer om en tekniker ska komma ut o titta. 😟
Hm. På vår tomt finns 6 st lägenheter och nu har den siste hyresgästen kopplat in sitt fiber.. i fredags eftermiddag.
Vi är 3 inflyttade sen i somras och för varje person som fått sitt fiber kopplat så har man fått koppla om i en station några km härifrån för där är det felkopplat. Nu har då de siste fått fiber och nån smart tekniker har då fimpat min anslutning, men jag kan inte få nån tekniker att åka dit och rätta till sitt misstag förrän den 30: e dec. Tidigast! 😴
Det tycker jag är helt fel. När en tekniker gjort bort sig så får de väl åka tbx på jourtid och rätta till sitt misstag?.
Nu kan jag dela internet med grannen ovanpå då signalen är såpass stark att min mobil och stationära dator kan fånga upp den.
Tur jag ska jobba mig igenom jul och nyår - för nöjd är jag inte och god jul - tycker jag inte personligen att jag har..
Nåväl. Nu har jag gnällt färdigt och ska fixa klapparna till brorsans småtöser, sen blir det lunch hos brorsan och Kalle Anka såklart.
I morgon åter till jobbet
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon! Dags att sätta fort!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu har vi slagit i julklapparna och hovmästarsåsen är klar så nu ska vi bara göra i ordning oss själva och röja lite.😉
/Maria