krukgubbar

hittade inget helt passande forum att lägga den här tråden i, men prövar här =)
är det nån som sett till såna här krukgubbar i nån butik/hemsida?
jag har letat runt jättemycket men tyvärr inte hittat några.
edit: det är dom matta krukgubbarna jag söker, svarta eller vita, och inte dom glansiga som finns på commershuset :)
Jag tror jag har sett något liknande på Coolstuff. Men det var ett tag sen i så fall.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Stolt ägare till tre La permer
#1 ja dom verkar inte ha längre tyvärr :/
#2 borde kanske ha varit tydligare i mitt första meddelande, jag är ute efter dom "matta" krukorna. tycker inte dom glansiga ser bra ut :( men tack ändå!
Har sett dem i flera olika blomsterbutiker. Senast en i Ullared. Men det går nog inte beställa därifrån 😜
ja när jag googlat har jag också läst att folk köpt i blomsterbutiker, men att det var väldigt många år sen :/ har du sett någon nyligen? :)
och ja i ullared har jag också hört att det finns, men bor dessvärre över 50 mil därifrån haha :(
#5 tänkte att eftersom de finns i en liten butik i Ullared kan de finnas lite överallt. Menar inte inne på själva gekås. Ja såg dem nu i somras 😊
jaså okej! :) verkar som att dom är populära just i ullaredsområdet i alla fall haha. men dessvärre verkar det väldigt svårt att få tag på dom i övrigt :o kikade på blomsterlandet och plantagens hemsidor nu, men dom hade inte heller några..

Har du hittat några gubbar?
Stolt ägare till tre La permer
nej tyvärr :( har kollat i alla blomsterbutiker jag kommit åt, och även i några mindre pryl/inrednings/blombutiker i uppsala när jag var där förra helgen. verkar inte som att dom är tillräckligt populära för att det ska löna sig för butiker att sälja dom :/