Godmorgon lördag 1 september
Godmorgon på er så här årets första höstmånad (tycker jag).
Vi har mulet men uppehåll och 14 grader.
Jag har sovit som en stock. Varit uppe två gånger för att Moritz vill ha nyare mat😉 men somnat gott däremellan.
Hoppas ni får en härlig lördag.
/Maria
Här ösregnar det och ca 12, 5.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

God morgon från ett svalt och molnigt Örsundsbro.
Både mannen och jag har sovit urkass i natt.Jag har haft väldiga kramper i vaderna. Inte alls skönt.
Nåväl nu har vi en ny dag att se fram emot,
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
13 grader och halvklart väder.
Min sov-app säger att jag sovit 3 h och 49 minuter i natt. Jag tog en Lergigan (brukar ha den mot illamående när jag har min yrsel, men man blir även trött av den) i går kväll för att få lite mer sömn. Men det hjälpte inte. Känner mig trött idag.
Vi har inte planerat dagen ännu, så får se vad vi hittar på.
Önskar alla en fin lördag!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Godmorgon. Har inte sovit alls inatt. Planerade att åka och träna nu på förmiddagen men vet inte om det är en bra idé att gymma utan att ha fått nån sömn.
#3 Hur funkar en sovapp?
/Maria
Jag kom på att inatt så var det premiär för min varma pyjamas och sockor😃
/Maria
Morrn!
Här började det regna natt till fredag och höll på konstant till någon gång under natten. Det blev 45 mm denna vända. Verkar som allt som inte kom i somras kommer nu. Förhoppningsvis blir det en bättre dag idag.

God morgon!
Här är lite småtrevligt regn och 16 grader!
Igår var jag på bio och såg "Gräns", en mycket egendomlig film. Idag ska jag inte göra alltför mycket…
#9 Vad spännande. Den filmen vill jag absolut se. Jag har kollat en trailer. Jag brukar gilla egendomliga filmer.
/Maria
#5 Man behöver någon typ av aktivitetsarmband för att det ska fungera. Jag har en Iwatch. Jag sover med den på. Sen hur den vet hur jag sover, om jag sover lätt, djupt eller REM-sömn, vet jag faktiskt inte. Kanske genom pulsen och på hur mycket man rör på sig.
Jag vet inte heller hur tillförlitliga sådana här sov-appar är. Idag påstår min app att jag gått upp vid 5-tiden, vilket inte stämmer. På vardagarna går jag upp vid 5-tiden. Men idag klev jag upp 07.40.
Min man har samma app och han sover väldigt bra. Det visar appen också. Jag sover dåligt och det syns på appen. Men hur exakta dom här mätningarna vet jag inte.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Midda! Idag är det suveränt väder och jag åkte med några kompisar till bondens dag, Backamo/Ljungskile. Hästutställning, hantverkare, go mat, massa folk, gamla bilar, gamla traktorer mm - massa roligt att gå runt och titta på - och mängder av människor. Jättetrevligt. Nu blir det lite trädgårdsmeck, skönt med lagom-väder. 😃 jag är lite svag för Nordsvenskar, härliga hästar.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godkväll Rensat i yngsta sonens rum idag. En svart säck m saker som ska slängas. Kanske inte det bästa då jag för tillfället har jätte ont i kroppen. Är mer eller mindre liggandes hela dagarna. Men får vara uppe en stund o sen vila
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering