Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 397 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 5 augusti

Godmorgon på er. Jag har sovit riktigt länga idag känns det som. Min man har varit uppe i två timmar redan.

Här är soligt men mycket svalare, Just nu 17 grader och så blåser det ganska friskt.

Ha en skön söndag alla.

/Maria

MonicaLagerquist
0

God morgon

Sval morgon här i Örsundsbro.

Svärmor hade en riktigt dålig kväll igår.Hon visste inte var hon var och varför. Hon ville bort från hotellet hon var på för det fanns ingen hon kände hoppas att hon får en bättre dag idag. Vi ska in till Uppsala och handla lite underkläder till henne idag.Men svärmor får nog inte följa med .Rädd att det virrar till det ännu mer för henne.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

#1 Du måste vara en fantastisk svärdotter❤️

/Maria

MonicaLagerquist
0

#2 Jag försöker göra det bästa jag kan för henne.

Sen hoppas jag att mina ungar tar hand om mig när jag blir gammal och virrig.

Stolt ägare till tre La permer

worst
0

God morgon!

Äntligen en natt utan att behöva fläkten, gick att sova ändå! Äntligen uthärdlig temperatur ute, bara 23 grader, men 28 inne! 
Idag har jag en helt ledig dag, det var länge sedan sist!

citytjejen
0

Sista semesterdagen här! Cykeln är pumpad så att jag kan ta mig till jobbet. Ikväll ska vi äta ost och vin till middag som en semesteravslutning 🙂

/Christina

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ligger och njuter av den sista semesterdagen. Har insett att jag måste Linda min fot/lilltå. Jag slog i lilltån första veckan på semestern - halkade på stegen när jag skulle gå i badet. Jag har inte ont men lilltån är fortfarande svullen. Det är troligen en liten spricka i något litet fotben.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#6 Aj då. Hoppas det blir bra innan sandaltiderna är slut.

/Maria

aggeelin
0

#7 ja det hoppas jag också Trodde det skulle gå över av sig själv över tid men inget alls händer. Kusin har sagt att jag bör linda och hon har säkert rätt. Jag kan ju inte gå barfota till hösten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet