Godmorgon fredag 29 juni
Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 15 grader just nu,
Idag går jag och min man på semester och det ska bli härligt🙂
/Maria
Godmorgon En vecka jobb kvar innan semestern. Idag blir det att handla & förbereda inför imorgon då jag har den årliga grillkvällen för mina kunder. Vi bjuder alltid in min svåger så han grillar. Jag o mannen ska vara sociala 😄
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Så bra att ha en sådan svåger😉
/Maria

God morgon
Hade feber av och till hela dagen igår. Kunde inte alls njuta av värmen.
Idag är jag feberfri och det är tretton grader varmt.
Har helt förträngt att det är fredag så nu måste jag klura ut vad vi ska äta ikväll.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Tomater har en enorm växtkraft.
#4 Jösses vilken planta.
/Maria

God morgon!
Bara nitton grader idag, mer uthärdligt än gårdagens 32! Och solen den lyser idag också!
Dagens plan är att ta det lugnt och försöka klura ut var katterna är nu? De har varit ute hela natten, men lite mat brukar locka in dom en stund!
God förmiddag!
Fredag! Nästa fredag är en ännu bättre fredag för då går jag på semester. Just nu känns det som en evighet dit. När det sen bara är en vecka kvar på semestern så känns det som ett ögonblick. 😃
Snart tänkte jag ge mig ut på en promenad i skogen med pudeln. Sen har jag en del tvätt att fixa med, bädda rent i sängen och baka cookies.
Önskar alla en härlig fredag! ☀️
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Seg idag. Svårt att få något vettigt gjort. Hamnar vid datorn stup i kvarten.
Så nu är jag hemma och har gått på semester. 🙂
Vi skulle en sväng till lille barnbarnet men jag har så ont i halsen när jag sväljer så min man får åka själv. Det är inte säkert jag blir sjuk men det är ju onödigt att smitta den lille framförallt. Det har varit/är många sjuka på mitt jobb.
/Maria
Jag har fått hem en fin kofta jag köpt begagnad i en grupp på Facebook som bara säljer Gudrun Sjödéns kläder. Det är tredje gången jag handlat där och jag är nöjd
/Maria
Halloj! Dagen bara swishade förbi. Slog upp de blå runt 05, gjorde min promenad, sen har det varit städ och plock hemma. Fikat i Lysekil med en kompis. Perfekt lagom-väder - lite vind och sisådär 20 grader, jag trivs 😃
Lurar på att privatleasa bil och sälja min - finns många bud att nappa på, ska grotta ner mig i lite fakta innan jag bestämmer mig helt.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godkväll och grattis alla semesterfirare!
#7 Kom katterna tillrätta sedan? (Jag skulle aldrig kunna sova om någon av mina var ute på natten.)

#13 Jotack, jag är nervös över katternas utegång, då de bor vid en väl trafikerad väg på landet. Men katterna är vana och ägarna tillåter det, och mitt jobb är att se till att katterna får tillgång till sina vanor. Men det är inte förrän nu, efter fyra dagar som jag blivit accepterad som skötare! Igår var en försvunnen tills kvällen, så klart att jag blir orolig!
#14 Skönt att det gick bra den gången. Ganska hänsynslösa kattägare tycker jag, som låter katterna vara ute själva nära den vägen, t o m på natten… Har de reflexhalsband åtminstone?