Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 577 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 13 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 15 grader i skrivande stund.

/Maria

Mooniq
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Promenaden gjord i skönt mulet väder. Vädergudarna spår regnskurar och jag hoppas de har rätt. Snart dags att åka o jobba.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Märkligt. Trodde jag skrev, eller jag gjorde det, skrev här igår - om att jag håller på och rättar rapporter. På något vis kom den texten bort.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

God morgon

Har en extra katt här som kräver lite pyssel.Han ska förhoppningsvis bli far till kommande kullen. Men han är lite blyg och min honkatt är inte i fullt löp. Men förhoppningsvis kommer Kråkan i löp snart och han blir mindre blyg.

Mannen håller på att packa för en fisketur i fjällen.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
0

Igår ikväll var jag på årets personalfest, som vanligt en rolig tillställning. Mat, underhållning och diskodans - det är roligt att släppa loss med kollegorna. Det blev sent och det var en härlig cykeltur hem i juninatten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
0

God morgon!

Nu är det 21 grader och växlande solsken.
Fortsätter idag att kriga för att få mina platta paket med möbler hit hem!
I kväll kommer svågern för att hjälpa mej att borra och skruva lite, jag är tacksam!

JMW
1

Morrn eller kanske det är förmiddag nu.

Solen som sken imorse är nu bakom moln. Det är utlovat regn och även en varning från SMHI för stora regnmängder i em. Det vill jag se först.

Fransu
0

God förmiddag!

Soligt och 20 grader idag.

Jag hoppas få igång gräsklipparen så jag kan klippa åtminstone framsidan idag. Vi ska köpa en robotklippare snart, vi är inte riktigt klara med förberedelserna bara. Jag tycker i och för sig att det är rätt trevligt att klippa gräs. Gratis motion och så ser jag resultat direkt. Väldigt tillfredsställande. 🙂  Däremot är vår nuvarande gräsklippare (den ingick i husköpet) gammal och det är inte alltid jag lyckas dra igång den.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
0

Här har vi inte klippt gräs på 3 veckor. Det enda som växer är aspskott som kommer upp i massor där vi hade en stor asp tidigare. Mycket av gräsmattorna är gula.

JMW
3

Jag tror inte det är sant! Det regnar! Halleluja! Från 24 grader till 16 på bara en liten kort stund. Hoppas det håller i sig en stund för det kommer ner så där lagom.