Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 679 ggr
aggeelin
1

Godmorgon onsdag 27 dec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Dags för frukost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
1

Morrn!

Dags för kaffe! Jobbar idag och äter när jag kommer hem vid lunchtid.

Maria
1

Godmorgon på er.

Min man jobbar idag så jag och katterna är ensamma😉

/Maria

worst
1

God morgon!

Grått och blåsigt ute, varmt och mysigt inne!
Ätit god frukost och ska slappa mest hela dagen…

JMW
1

Nu har jag gjort min näst sista dag på mitt jobb på Polarbröd. Fredag kvar sen slutar jag. Ska bli så skönt att kunna koncentrera mig fullt på mitt företag här hemma.

Maria
1

#4 Åh då får man gratulera🙂

/Maria

Fransu
1

God middag!

Idag har jag jobbat. Är så tacksam att min mage lugnat sig med smärtorna såpass att det inte var några större problem att jobba. Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll nu.

#4 Vad spännande det låter med eget företag. Lyxigt och skönt att kunna jobba hemifrån. Önskar dig all lycka till! 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

citytjejen
1

Vi kom hem från Barcelona igår kväll så idag blir det uppackning av väska och senare lite ärenden inför nyårsafton. Blir inköp av en del av maten och även vin och bubbel. I övrigt en slapp dag för oss 🙂

/Christina

Maria
1

#6 Du får fortsätta att krya på dig.

# Barcelona lär vara fint. Sonen har varit där. Han hade en bästa vän som bodde där ett par år.

/Maria

JMW
1

#5 Tack så mycket!

#6 Jag har haft eget i dryga 25 år och det har gått upp och gått ner genom åren. Nu är det väldigt mycket och har varit hela hösten så jag känner att det lilla jag jobbar ute blir för mycket.

flocken
1

Här har vi bara packat & fixat. Vi åker till stugan imorgon fm. Bort från samhället nu när smällare och raketer kommer

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
1

God eftermiddag 🙂

Här har varit 2 plusgrader och gråväder hela dagen. Underlaget ute är ofattbart halt, svallis med vatten på. Utan sparken kommer jag inte en meter.

Det blev en jobbig morgon idag, vaknade 02.55 med värk i magen och gick på toa (läs kröp till toa). Där blev jag kvar i en timme. Måste ha fått i mig något olämpligt igår, misstänker clementinerna, ett par av dem jag åt var inte så pigga.

Soligajag1
1

Gokväller ! Går i skolan dessa dagar . 😀 Lite Trötter nu ! #11 - Hoppas du mår bättre nu Peter . Kram 😀🌺

HH 🙂

Fransu
1

#11 Fy bubblan. Inte roligt när magen kraschar. 😕 Hoppas du mår bättre nu.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
1

#12 och #13 Tack, mycket bättre, men inte helt bra för magen känns som om den har åtta hörn 🤔

Tarotstollan
1

Sov i 14 timmar och sen har jag varit ute och handlat lite. Förkylningen och även febern pendlar fram och tillbaka. Skönt att julhelgen är över, för jag orkar inte för mycket firande just nu!😉
Sen är det bara nyår kvar och jag vet ännu inget om det blir något firande borta hos någon. Ärligt talat stannar jag gärna hemma och tar det lugnt!😴

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
0

#15  Godmorgon ! 

Förstår att du vill vara hemma , samtidigt tycker att Julhelgerna är över .

Stanna hemma du och kurera dig, en bra idé ! 

Jag ska fira med en go´vän , lugnt o skönt blir det! 

Krya på dig! 🤗

HH 🙂

Tarotstollan
0

Jovisst  är det skönt att bara vara hemma och göra som man själv vill men samtidigt är det ju lite kul, så att jag vill passa på när de hör av sig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!