Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 657 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 30 juni

Godmorgon på er alla från ett Göteborg med kraftig blåst.

Det verkar ha blåst ordentligt hela natten för jag som annars brukar sova så bra har haft en orolig natt. Brukar bli så när det blåser ute.

Vi har bara 15 grader också.

/Maria

Derrtag
0

Godmorgon från Kalmar🙂. Himla äcklig väder! Regnar, blåser och det är 16 grader… Vi ska till Göteborg idag så tråkig med sånt väder där med😕 (Men imorgon kl 06.00 ska vi redan vara i Grekland🥳)

Maria
0

#1 Grekland låter härligt.🙂 Där har jag varit många gånger.

Var i Grekland ska du?

/Maria

JMW
0

God morgon! Jag finns ca 15 mil norr om Derrtag och det är samma här. Regn, rusk och blåst. Har kommit 7 mm nu under natten men det ska visst regna hela dagen. 

Nu dags att åka och jobba.

Derrtag
0

#2 Vi ska till Samos🙂

#3 Usch vilket väder! (Tänk vad orättvist; vi sitter här i regnet tills Arizona har 52 grader i skuggan…😛)

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Usch så det blåser! Så trött på blåsten!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

#3 Samos är så fint! Var ska du bo där?

Derrtag
0

#6 Alldeles vid staden Pythagorion🙂 Nära till det mesta.

Har du varit där någon gång?

aggeelin
0

Jag har varit på Samos (Samoa) flera gånger. Jag har bott i Phytsgorion. Samos är så vackert. Finns flera fina samhällen t.ex. Kokkari.

Derrtag
0

#8 Jag hoppas det blir fint:) Åh Kokkari ska vi absolut besöka, samt alla stora städer museum och stränder:)

Maria
0

Många ställen har jag varit på i Grekland men inte Samos.

Ser fram emot bilder.

/Maria

aggeelin
0

Finns bara en som kan kallas stor stad och det är Samos stad. Den är egentligen inte så mycket att se. På norra sidan ligger Karlovasi och däromkring är det vackert. Och som sagt Kokkari, så mysigt. Fina klapperstensstränder och mysiga restauranger. Bläckfisk av God kvalité finns här.

Maria
0

Åh vad jag blir sugen på att åka till Grekland igen.

/Maria

Tarotstollan
0

Soldis och blåst, + 18,8. Glad att det blåser då det är så klibbigt inomhus. Det verkar som att vädret skall fortsätta så här i morgon och på söndag lite sol. Jättebra, för då slipper vi regnet som var lovat under hundutställningen. Hellre blåst än regn när man skall vara ute i flera timmar.
Har tvättstugan nu och sen skall jag ut och köpa kattgodis, bananer och hämta mina böcker som jag beställde för 14 dagar sedan.🙂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
0

Här fortsätter regnet… Uppe i 20 mm nu sedan igår kväll. Ovanpå det blåsigt och fjuttiga 13 grader. Skitväder kallar jag det. 😡

aggeelin
0

#12 ja Grekland är så fint!

[PeterTM]
0

God afton 🙂

Här har varit en fantastisk soldag idag, men ack så blåsigt. På sina ställen har träd blåst över vägarna.