Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 441 ggr
Maria
2

Tjohooo, det är fredag.

Så var det fredag igen.

Har ni några roliga planer för helgen?

/Maria

Magi-cat
0

Barnteater. 🙂

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
0

Om hälsan tillåter så tänkte jag åka tillbaka till samma ställe där jag fotade havsörnen och se om nån vill komma närmre mig. 

Trevlig helg till er alla.

Magi-cat
1

Trevlig helg! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

JMW
0

Inga särskilda planer. Om vädret tillåter så blir det väl lite utomhusarbete på tomten.

citytjejen
0

Är gräsänka i helgen och ska bland annat gå på stan och shoppa kläder och skor och så ska jag städa lägenheten. En och annan promenad ska det också bli 🙂

/Christina

[Lillmatten]
0

Imorgon jobbar jag. På Söndag hade jag tänkt ta en långpromenad om vädret blir fint och träna hund. 

Ha en fin helg! ☀️

Tarotstollan
0

För mig blir det äntligen dags för en målarlördag igen och det skall bli kul, annars inget annat inplanerat men det finns ju alltid att göra om man vill!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Åsa S
0

Jobbar imorgon, min man har åkt ut till sommarstugan för att påbörja golvbyte. Själv ska jag röja och göra fint på balkongen på söndag

19sextio7
0

När jag alldeles nyligen placerade mig högst upp på ålderstrappan så gav mina ❤️ barn mig en digital systemkamera inkl. 2 objektiv, ett standard  och en långzoomare + väska. Har köpt lite filter som tillbehör och har sen tidigare en stadig tripod. Det blir med andra ord en del plåtande i helgen för min del 🙂. Har gillat fota i många år men nu blir det i ytterligare en ny dimension med D-SLR'en.

aggeelin
0

Jaaaa! Tjoho så fort den här veckan gick!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carmarino
0

Eftersom det är Släktforskningens dag idag så ska jag vara med på ett av ställena där de har evenemang.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker