Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 882 ggr
Maria
1

Mellandagsrea?

Har ni köpt något på rea så här efter jul?

Jag har inte varit ute alls men min man har köpt en ny kaffekokare.

En Moccamaster som jag just invigt.😉

Min man är den som dricker mest kaffe här hemma så vi har haft den minsta kaffekokaren på marknaden tror jag för bara en kopp.

Nu är den i alla fall slutkörd och vi har en presso men känner att man kanske bör ha en större då man får koka så många omgångar om det kommer folk hem.

Den var i alla fall väldigt tystgående och snabb var den också.🙂

/Maria

Karmatarerskanise
0

Nej ingenting handlat här.  Behöver ingenting.

Maria
1

Vi behöver egentligen ingenting heller. Det är ju rena i-landsköpet. Bara för att det är jobbigt att koka i omgångar😃🤫

/Maria

Fridaaaa
0

Nej har inte pengar till det så.
Mycket jag hade velat ha eller behövt ha menmen är som det är.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

#2 ändå rätt ok tycker jag. Visst är det bra med en rejäl kaffebryggare

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Halvdansken
0

Två lammullströjor på Dressman til 199:- st.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Ms_Raptorskull]
0

Jag har varit så upptagen med annat så nej det har inte blivit något för min del. 😛

parsley
0

Jag har inte köpt något på mellandagsrea, om man inte räknar ett par rimmade svintungor på Coop. De såldes till halva priset och jag bar hem dem i triumf.  🙂När det gäller kläder och prylar är det ingenting som jag känner att jag behöver just nu och då känns det inte motiverat att trängas på stan eller klicka runt på nätet. Dessutom tycker jag att det ständigt är kampanjer på än det ena och än det andra numera.

[Leifsdotra]
0

Vi varcpå mellandagsrea igår. Ena sonen köpte dataspel och skjorta, den andre köpte leksaker. Jag köpte inget alls, de vill ju inte gå i klädaffärer i min smak. Jag smet in i några affärer medan de tittade på sitt men det var så hysteriskt med folk så jag orkade liksom inte kolla ordentligt….

TjockaBerta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en Moccamaster och det är den bästa bryggare jag haft. 

På rean fyndade jag nya tofflor. De gamla gick nyligen sönder 🙂

>>>Malum domesticum<<<

Maria
0

#9 Roligt att höra att den är bra.

Så härliga tofflor. De ser varma och goa ut.

/Maria

Stallmima
0

Inget ännu, kanske till helgen blir det till att gå i affärer men behöver egentligen ingenting…..

[PeterTM]
0

Inte handlat något och sannolikt blir det inget heller, jag bara avskyr att ränna i affärer.

Maria
0

#12 Jag slapp för jag var inte med😉

/Maria

Tarotstollan
0

Jag var ute en sväng idag till Jysk och fick med mig 2 nya sängkuddar hem, jag tjänande nästan 400 kr på varje kudde!👍

Har tänkt länge att köpa nya kuddar men väntade tills rean, då kuddar inte är billiga.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Karmatarerskanise
0

Blev ett nätköp idag. Min nuvarande mobil visade idag att slutet är nära så jag beställde en ny telefon. Minus 800 på rea. En Samsung galaxy s7.

citytjejen
0

Har handlat kläder och filmer!

/Christina

Mirinda
0

Jag storhandlade kläder till sonen och sambon. Till mig själv blev det ingenting. Jag orkar inte svettas i provrum, som man dessutom blir tvungen att köa sig in till. För övrigt är det nya jeans jag behöver och den sort som passar mig reas sällan eller aldrig ut.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På annandagen var vi hemma och hade det skönt. Vill inte ut och shoppa på en sån dag. Sen har jag jobbat- ska inte heller ha något. Köpte en "julkjol/nyårskjol" när rean började före jul. Blev nöjd med den och något till. Se bild

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Jag fyndade lite tyger på rean. Bästa fyndet var dock helgen innan jul. Köpte då en ny mobil till 1700 under original pris då en butik på nätet hade kampanj den helgen. Det gjorde mig glad då min gamla mobil gjort sitt och levde på övertid.

flisan708
1

Jag fyndade lite tyger på rean. Bästa fyndet var dock helgen innan jul. Köpte då en ny mobil till 1700 under original pris då en butik på nätet hade kampanj den helgen. Det gjorde mig glad då min gamla mobil gjort sitt och levde på övertid.