Godmorgon Juldagen
Godmorgon på er.❤️
Hoppas ni hade en härlig Julafton.
Vi hade sonen och hans sambo här. De kom vid tolvtiden på dagen. Vi hade så trevligt och kvällen blev sen (för att vara oss). Vi la oss inte förrän närmar 01.00.
Nu ska jag strax göra bland det godaste på julen enligt mig och det är att äta äggost till frukost.
Min bror och jag gick alltid förr upp tidigt på juldagen och kokade kaffe och åt äggost.
/Maria
God eftermiddag 🎄
Nu är det kalkonmiddag för alla barn och grownups :D
God eftermiddag! Här har vi slappdag idag, läser böcker vi fått i julklapp och äter julgodis. Kallskurna julmatsrester till lunch och det varma till kvällen. Lugnt och fridfullt på torpet ☺
Ligger och slappar framför tv:n, är jätteförkyld. Skulle ha åkt hem till min mans kusin och sambo som precis flyttat till stockholm men han fick åka själv. Tyckte det var bättre stanna hemma än att smitta dem + snart är det nyårsvecka då har man inte tid vara sjuk på mitt jobb, speciellt inte som det är mitt jobb att fixa mousserande avdelningen (+en himla massa annat såklart) så på tisdag kl. 7 ska jag vara redo på jobbet.
I dag var det meningen att jag skulle vara bortbjuden men det blev ändrat, så jag har varit hemma och sovit länge, vilket var behövligt. Nu så skall jag fixa något att äta, fortsätta att titta på filmen Frost och sen plocka vidare i det jag inte hunnit göra.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hur lång tid tar det för 7 barnbarn att öppna en massa julklappar? Ca 10 min. Rent kaos
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet