God morgon 9/4
God morgon på er!! Grått 2 grader och regn. Ledig helg som inleds med tvättstuga. Inget planerat denna helg vilket är skönt. Nu ska jag njuta av morgonkaffet!! Ha en trevlig lördag!!
God morgon
Solen skiner så skönt. Har inte kollat hur varmt de är., men omkring 9 grader tror jag
Ska till stugan fixa så jag kan flytta in nästa vecka.
Ha en skön lördag
Godmorgon på er! Dags för kaffet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Dricker kaffe redan Agge😃
Ska till Ikea köpa lite där..
Godmorgon.
Vi har varit och veckohandlat och idag ska vi äta "lever anglais" det var längesedan.
/Maria

God förmiddag.
Blev sovmorgon idag och nu sitter jag här med dagens första kopp kaffe. Händer inte så mycket idag, lite tvätt som ska tvättas bara.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
God morgon!
Grått och mulet här med. Tror jag börjar bli på bättringsvägen nu äntligen! Så seegt att vara sjuk så länge! Man blir så isolerad. Misstänker att det blir att se en del serier idag igen, eller om jag orkar kanske jag läser lite bok. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God eftermiddag
Här är just nu uppehåll efter fem dagars oupphörligt regnande. Jag fascineras av tidningens femdagarsväder. I måndags stod det att torsdagen skulle vara solig, men till onsdagstidningen hade man flyttat den soliga dagen till lördagen och i fredagens tidning var den soliga dagen framflyttad till söndag.
I dagens tidning har man flyttat den soliga dagen till tisdag. Vad är det för mening att ha en femdagarsprognos i tidningen om den inte stämmer en enda gång? Fortsätter det så här kanske det blir en solig dag någon gång i mitten av maj eller så.
Det är lite kaos här i stan nu. Tågurspårning och alla tidningar verkar rapportera om det. Man får väl glädja sig åt att ingen kom till skada allvarligt. Och jag är glad att slippa åka till eller från jobbet idag. Kan tänka att det är rätt mycket kaos med både tåg och bussar i Värmlandstrafiken nu.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!