Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 1290 ggr
Tarotstollan
0

Melodifestival finalen 2016.

Är ni med?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ellrose
0

JAG ÄR  MED.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Mysan_
0

Nej, inga bra låtar alls tycker jag. Men är ändå nyfiken på vem som blir vinnaren i år, så jag låter TV:n vara på och tjuvlyssnar lite.

Ellrose
0

#2 jag tycker samma. fast jag har så lätt att få låtar på huvudet och ja det är ju tre som är med här och det är frans, molly och hon som sjunger på afrikanska.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

Tarotstollan
0

Hittills är det David Lindgrens låt som jag gillar bäst.

Som "vanligt" så har Gina en klänning som är för lång för henne som hon får hasa runt i för att inte trampa på fållen!😃

stina63
0

Men vad är de för låtar som de har i år,, Jösses då,

[Blue_Lugia]
0

Har Gina en bordsduk på sig idag?

Tarotstollan
0

Ja, Måns lille tecknande kille blev en riktig kille i kväll, vet inte om låten blev bättre för det?😉

stina63
0

Ja den låten är så bra tycker jag Måns låt,.. Den kan ställas upp i år också tycker jag, för de andra är inget att ha,
Har inte hört så dåliga låtar under alla mina år, Jösses Amalia, Tur att vi är vi som ha de i år., för annars hade vi inte fått vara med.
Så sluta gnäll nu stina haha😃

Tarotstollan
0

Måste säga att för första gången så bryr jag mig faktiskt knappt om vem som vinner,  jag är besviken på de tråkiga låtarna!🤦‍♂️

stina63
0

Precis Tarotstollan Jag bryr mig inte om de heller

Tarotstollan
0

Jaha, det blev Frans som vann precis som de tippat som vinnare!
Får väl säga Grattis!🌺

stina63
0

Grattis till Frans .

[Blue_Lugia]
1

Grattis då, blir pinsamt med en så lam låt dock…. Heroes var det lite mer tryck i… så nu tror jag Sveriges guldera är över och tillbaka bland dom sista vi var förut…hehe! xD Mig kvittar det då! :)

Mysan_
0

Måns låt var jättebra! Jag tyckte ingen låt var bra i år, särskilt inte Frans låt faktiskt.

Maria
0

Jag såg hela programmet igår och jag hade inte hört något bidrag innan. Jag tyckte det var skitlåtar de mesta. Bäst låt vann tyckte jag men det var ändå ingen särskild hit.

/Maria

[KattaBol]
2

Jag har inte sett någonting av mello, brukar aldrig  titta på sådant, men jag hörde låten som vann på radio och jag har bara en kommentar; Sverige har försäkrat sig om att inte behöva arrangera ESC nästa år 😉

aggeelin
1

Jag tycker att det var rätt så bra låtar igår. Jag gillar inte ballader utan låtar med lite fart och det fanns flera. Sen var det några riktiga stolpskott också förstås.

Frans som vann har en liten tunn röst som i början av låten inte höll ihop.

Victoria var riktigt bra och flera andra.

Oscar Zia hade en riktigt dyster deprimerande sak … och Lisa från Idol

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Blue_Lugia]
0

Voren

[Blue_Lugia]
0

Vore nästan bättre om man sänden programmet på radio istället. Det känns som många yngre killar lyckas fiska röster mer på sitt utseende än på sin låt… Sänd inte Mello i tv! Tror folk skulle lyssna mer på själva låtarna om dom inte såg hur artisterna såg ut eller deras nummer. Är ju låten som ska vinna, inte looken….

citytjejen
1

Och jag är motvalls, slutade kolla på mello för 7-8 år sedan. Har lyssnat lite på låtarna och tycker att allt är rätt dåligt, inte min typ av musik helt enkelt 🙂

/Christina

aggeelin
0

Visst handlar det numera mest om vem som gör låten …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet