God morgon 4 juli
Otroligt men sant, 3 datorer och kunde inte komma ut på nätet. NR1 som jag var så glad över förra dagen började frysa och det blev tätare mellan gångerna tills den stannade.Skickat efter nytt nätverkskort.
Nr 2 Kan inte förflytta pilen, den går själv dit den vill.
Nr 3 Den fick jag igång inatt, den har många konstigheter för sig men jag kan iaf skriva.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Stackars dig Cristine vad det krånglar.
Godmorgon säger jag också och önskar att alla får en bra dag.
Här är mulet och jag har inga större planer. Kanske rensa i garderoben.
Trots att jag har lite kläder är det en del jag kan göra mig av med. Jag har fått lite av min svägerska så då kan jag byta ut. Vissa saker har blivit slitna och mina favoritjeans börjar gå hål på knäna.
Min man ska iväg och hjälpa våra gamla grannar på gatan där vi bodde när sonen var tonåring. Det är tre systrar som är så goa och bor ihop som börjar bli skröppliga. Han brukar hjälpa till med huset när det är någonting.
/Maria
God morgon! Idag kommer jag in på .ifokus Hurra :-) Ha en fin dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Du också Pius!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja igår var det tvärkört. Men idag är en ny dag ;-) Håller tummarna för oss cristine!!!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon!
Vårat internet fungerade inte på hela eftermiddagen och halva kvällen igår, pga Telenor. Telefonerna krånglade med till och från. Så var småsur igår, eftersom man inte kunde komma i kontakt med någon igår suck.
Verkar bli härligt väder idag, skönt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men så ni har det
Här fungerar det…Lena Glader
Ja vi har fått o vant oss vid tekniken..Så när det inte fungerar så rasar hela Värden
…ja, ja.
En fin Onsdag till er där ute i etern..
Här är det bara bra i Ogrästräsket…Men2 Men det saknas inte o göra o det får man ju vara glad för….
Så Tjing till er..
Min Lilla grann Unge.Han är duktig han..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godförmiddag!
Min första semesterdag och solen skiner! Jag tog mig sovmorgon och har sen duschat och tvättat håret, ätit en stor, stor jordgubbssmothie. Mums, det är så gott!!
Nu ska jag försöka göra lite nytta.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tittut i ruutan :-))) Oj så fina bilder d lagts in här
Och dessa sengångare är ett djur jag känner starkt för..kan inte sätta ett direkt finger på känslan för den e så märklig..den blir så när jag ser ett sådant för mig *mäktigt* djur..oooh jag älskar dessa iaf .-))) fint…<3
Önskar er alla en fin dag *viiink*
Hej på Er!!!
Var uppe i ottan idag. Jag och min bror har lurat min systerson som fyller 18 idag. Men vi lurade honom för han skulle få sin present. Vi har köpt han ett verkstadsskåp och en verkstadspall (tror det heter så), han ska bli bilmekaniker. Systersonen blev jätteglad och det känns bra att han får något som han har nytta av.
Igår var jag och en väninna till Ikea,Valbo (Gävle), tänk att man alltid kommer hem med mer än man tänkt sig. Köpt hem nytt porslin, osv. Sen var vi in på Mio och det hittade jag handgjorda dryckesglas regält nedsatta på rean, så jag har fyndat.
Snart blir det vaxningen av benen, ska bli skönt. Nu har i alla fall benen läkt efter alla myggbett eller vad det nu var. De jag fick på Samos. Tur antibiotika finns!!!!
Skönt att höra att man inte var ensam som kom in på iFokus igår. Det var precis som ni andra beskrev det.
Ser framemot morgondagen, då ska jag få träffa Aggelin härifrån. Ska bli så spännande. Aldrig träffat någon live från LK, tycker det känns superhäftigt!!!!
Ha nu alla en fortsatt bra onsdag!!!
Kram
#10 Det ser jag också fram emot! Hoppas på att starta runt tio-tiden. 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#14 Åh tack,så mysigt med botanisk trädgård..vill åxå och ska *L*
Sjukt vacker var den..haha ja d var ett frö som ser ut å heta duga..förstår ärligt innebörden av *namnet* då jag ser bilden..lite coolt
Tack för att du visade,har aldrig sett något liknande faktist :-)))
#14 Det där fröet har ett namn som inte låter särskilt trevligt, om man säger så!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/