Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 532 ggr
flisan708
0

God morgon 22 september

Grått och mulet!! 7 grader ute. Min långledighet känns så lyxig och jag njuter fullt ut. Idag blir det en sväng till optikern, typ 6 år sedan senast. Lunch med väninna och dagen avslutas med vävning. Kommer bli en jättebra dag!! Önskar er alla desamma!!

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Så skönt med ledigt Flisan! Njut Jag är på väg till jobbet snart. Frukosten har avnjutits ute idag också för solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon!

Ha det så gott och bara njut flisan.

#1 Söta kissen🙂 Ingen sol här, regnigt och disigt.

[peter54]
1

God morgon 🙂

Grått och mulet här också, men 11 grader. Den vanliga trumpetarkören väckte mig och när jag skulle hämta tidningen lättade ala tranor på en gång. Jag fick inte med alla i samma bild, de var över 100 stycken.

stina63
0

God morgon

Ny dag ny vecka. Får se vad dagen bjuder på, har en del att göra men skönt att bara vara också

[peter54]
1

God eftermiddag 🙂

Det blev överraskande soligt på förmiddagen, så jag gick ut för att kapa till de 8 knutbrädorna. Lite knöligt eftersom jag bara hade virke till 6, så jag fick ta ett par bredare bitar och såga dem på längden, men nu är det gjort.

Efter det kände jag att jag inte orkade jobba mer idag eftersom jag inte sovit alls i natt på grund av fantomsmärtor, så jag tror att jag måste sova ett par timmar nu. Jag tog en sväng till skogen och hittade ett par liter kantareller i alla fall 😃

stina63
0

*15 Idag har de regnat regnat men de blev lite uppehåll då passade jag på cykla iväg köpa kattgodis till pågarna,
Peter trodde först de var en blomma men de är väl en kantarell?

[peter54]
0

#6 Ja en vanlig kantarell, men de var extra flikiga där jag plockade idag.

Tarotstollan
0

Regnigt och mulet hela dagen. Har inte varit utanför dörren mer än ner för trappan och hämtat posten. Sovit dåligt med halskrage för jag har sträckt en sena i nacken. Kragen lindrar lite med värme och också att jag inte flyttade eller lyfte huvudet för snabbt för då högg det till så jag ropade högt och det hade ju inte varit så roligt om grannarna hört det!

Fina bilder som alltid i tråden!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Å så fint med kantareller!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet